Gurbetindeyim Ey Yâr

Hasretin kurşun gibi düşer zamana
Kelimeler hoyrat ikindilerde çağırır Sen’i
Gözlerim sıcak bir nefes gibi tutulur sevda nöbetlerine
Tutulur hasretine..

Seni sevmek adına ayrılığa isyan dağlara sabır ektim
Ve katran ve zift gibi toprağın tenine ilaç
Yağmura hüzün sardım..

Adını isyan koydum aşkın,
Çiçeklerden önce ayrılığı çektim içime..

Gurbetindeyim Ey Yar sılam çok uzak
iklimimde hazan var yeşilim kurak
Kuşatılmış her bir yanım her yanım tuzak..

Hira’dan bir rüzgar esse şimdi içime hey yar
Beni alıp bu diyardan sana götürse..

Medine’n olsun şimdi beton şehirler
Bir hicret kabul eyle var da bir yol gel
Göz göz olmuş yaralarımız bir derman bekler..

Sana salat, Sana selam söylüyor diller Hey Yar
Hasretinin çöl yolunda yine garipler..

Facebook'ta Paylaşın İsLaM ÇoK GüZeL

~ tarafından islamcokguzel Haziran 17, 2011.

Bir Yanıt to “Gurbetindeyim Ey Yâr”

  1. Ellerine sağlık kardeş

Yorum bırakın