420 adet İlahi + Ezgi + Şiir + Naat + Dua (İndir)

Abdulbaki Kömür – Çocuğum
Abdulbaki Kömür – Gökkuşağı
Abdulbaki Kömür – Kar Çiçekleri
Abdulbaki Kömür – Zulüm Coğrafyası
Abdulkadir Şehitoğlu – Aç Ellerini Gönülden
Abdulkadir Şehitoğlu – Gül Benzinin Gülşenine
Abdullah Akbulak – Hasret Ateşi
Abdullah Akbulak – Tek Tek
Abdullah Takdim – Annem
Abdullah Takdim – Rabbim Sorar Bize
Abdullah Takdim – Firar Ediyorum
Abdurrahman Önül – Kırmızı Güller
Abdurrahman Önül – Hak Yarab
Abdurrahman Önül – Ay Yüzlü
Abdurrahman Önül – Kabede Hacılar
Abdurrahman Önül – Kerbela
Abdurrahman Önül – Uçun Kuşlar
Abdurrahman Önül – Zahid Sultan
Abdurrahman Önül – Yalancı Dünya
Abdurrahman Önül – Ümmetlerin
Abdurrahman Önül – Affet Ya Rab
Abdurrahman Önül – Beytullahın Etrafında
Abdurrahman Önül – Dilimdesin
Abdurrahman Önül – Gel Tevbeye
Abdurrahman Önül – Merhaba Ya Merhaba
Abdurrahman Önül – Mescid-i Aksa
Adem Karaca – Dilimde Hece Hece
Ahmet Feyzi – Sultanım
Ahmet Özhan – Yunus Diye Diye
Ahmet Özhan – Veysel Karani
Ahmet Özhan – Sultanım
Ahmet Özhan – Gece Gündüz Döne Döne
Ahmet Özhan – Güzel Aşık
Ahmet Özhan – Avare Gönül
Ahmet Özhan – Aşılamaz
Ahmet Özhan – Can Yine Bülbül Oldu
Ahmet Özhan – Ismi Subhan
Ahmet Özhan – Kabenin Yolları
Ali Oktay – Gül Buse
Ali Oktay – Efendim
Ali Oktay – Seyda
Ali Oktay – Aşk Mıdır Ki
Alper – Sensin Gülüm
Alper – Yanar Bu Gönül
Alper – Yağmur
Ayhan Özel – Öz Yurdunda Garip Kaldın
Ayhan Özel – Naat
Aykut Kuşkaya – Tüm Insanlar Gibi
Aykut Kuşkaya – Süleymaniye
Aykut Kuşkaya – Ibrahim
Aykut Kuşkaya – Şöyle Garip Bencileyin
Aykut Kuşkaya – Haber Versem Toprağa
Aykut Kuşkaya – Kaldırımlar
Aykut Kuşkaya – Anne
Aykut Kuşkaya – Allah Sorar
Bayram Büyükoruç – Koştum Geldim
Bayram Büyükoruç – Vay Haline
Bedirhan Gökçe – Başım Gözüm Üstüne
Bedirhan Gökçe – Sol Yanım
Burhan Çaçan – Sordum Sarı Çiçeğe
Celaleddin Ada – Dua
Celaleddin Ada – Eyleme Beni
Celaleddin Ada – Can Ahmedim
Celaleddin Ada – Gel Hele
Celaleddin Ada – Sürgün
Celaleddin Ada – Şehitler Ölmez
Celaleddin Ada – Medet Ya Rasul
Celaleddin Ada – Yalan Dünya
Cem Karaca – Allah Yar
Cengiz Çelikel – Seni Tanıdım
Cengiz Çelikel – Aşkınla Yandır
Dursun Ali Erzincanlı – Şemail
Dursun Ali Erzincanlı – Onlar
Dursun Ali Erzincanlı – Hudeybiye
Dursun Ali Erzincanlı – Hayber Fırtınası
Dursun Ali Erzincanlı – Efendim
Dursun Ali Erzincanlı – Asr-ı Saadette Çocuk Olmak
Dursun Ali Erzincanlı – 52 Gün
Dursun Ali Erzincanlı – Ay Yüzlüm
Dursun Ali Erzincanlı – Ben Böyle Olmamalıydım
Dursun Ali Erzincanlı – Kırk Yaşındasın
Dursun Ali Erzincanlı – Miraç
Dursun Ali Erzincanlı – Şemail
Dursun Ali Erzincanlı – Sen Yoktun
Dursun Ali Erzincanlı – Ummanında Kaybolduğum Nursun
Dursun Ali Erzincanlı – Gelseydin
Dursun Ali Erzincanlı – Canım Benim
Dursun Ali Erzincanlı – Asırlık Şiir
Emrullah Coşkun – Mevlam
Erdoğan Akın – Anne
Erkan Mutlu – Derman Arardım
Erkan Mutlu – Esma Zikri
Erkan Mutlu – Ay Doğdu Üzerimize
Erkan Mutlu – Aşık Oldum Muhammed’e
Erkan Mutlu – Allah Yolu Yektir Yek
Erkan Mutlu – Allah Allah Allahu
Erkan Mutlu – Alemler Nura Gark Oldu
Erkan Mutlu – Gani Mevlam
Erkan Mutlu – Güldür Gül
Erkan Mutlu – Irfan Meclisine
Erkan Mutlu – Medet
Erkan Mutlu – Merhaba
Erkan Mutlu – Uyurken Seyrimde
Erkan Mutlu – Ya Hay
Erkan Mutlu – Efendim
Ersen Dadaşlar – Ağla Gönül
Ersen Dadaşlar – Canım Muhammed’e Götürün
Ersen Dadaşlar – Gül Oluruz
Ersen Dadaşlar – Dönemem
Ersen Dadaşlar – Mevlana Gibi
Ersen Dadaşlar – Yaralıyam
Ertuğrul Erkişi – Aman Doktor
Ertuğrul Erkişi – Güllerin Efendisi
Ertuğrul Erkişi – Hastane Önünde Incir Ağacı
Ertuğrul Erkişi – Hüzünlü Gurbet
Ertuğrul Erkişi – Sen
Eşref Ziya – Gelmedin
Eşref Ziya – Karadağlar
Eşref Ziya – Ardından Gelemem
Eşref Ziya – Ağlama Karanfil
Eşref Ziya – Zaman
Eşref Ziya – Yavrum
Eşref Ziya – Söyle Istanbul
Eşref Ziya – Sen Varsın
Eşref Ziya – Olmadı Dost
Eşref Ziya – Kurşuna Sitem
Eşref Ziya – Kalksam ve Dirilsem
Eşref Ziya – Hasret Gülleri
Eşref Ziya – Ayasofya
Eşref Ziya – Yalvarsam Her An
Eşref Ziya – Bir Güneş Doğuyor
Eşref Ziya – Can Senindir
Eşref Ziya – Divane Olsam
Eşref Ziya – Beyaz Bir Ölüm
Fatih Koca – Cananım Var
Fatih Koca – Insan Olmanın Şartı
Grup Genç – Bilal
Grup Genç – Kara Zulüm
Grup Genç – Ölüm
Grup Genç – Kızıl Lale
Grup Genç – Özgürlük Türküsü
Grup Gülistan – Sevdim Seni Mabuduma
Grup Gülistan – Biz Bu Gülistanın Bülbülleriyiz
Grup Gülistan – Veysel Karani
Grup Ipekyolu – Salatullah
Grup Ipekyolu – Güneşi Gönderdim Sana
Grup Ipekyolu – Sensiz
Grup Kardelen – Durmaz Lisanım
Grup Kardelen – Adın Yeter
Grup Kardelen – Kavgalara Meydan
Grup Kardelen – Yusuf Misali
Grup Kıvılcım – Yiğitler
Grup Kıvılcım – Yaşasın Sevgimiz
Grup Kıvılcım – Ayrılık Türküsü
GrupTAN – Bir Sevgili Geldi
GrupTAN – Dünya
Hafız Murat – Benim Gavsim Kasrevidir
Hafız Murat – Ey Garip Bülbül
Hakan Aykut – Dervişane
Hakan Aykut – Şehadet Uykusu
Hasan Dursun – Hicret Yolu
Hasan Dursun – Yalvarırım
Hasan Dursun – Hazırmısın
Hasan Dursun – Ya Resulallah
Hasan Dursun – Kerbela
Hasan Kılıçatan – Ebeda
Hasan Sağındık – Dilara
Hasan Sağındık – Efendim
Hüseyin Çelik – Ağlaya Ağlaya
Hüseyin Çelik – Kabre Vardım Gece
Hüseyin Goncagül – Yollar
Ibrahim Sadri – Peygamberimiz Gelse
Ibrahim Sadri – Gel Gör Beni
Ibrahim Sadri – Sevda Sokağı
Ibrahim Sadri – Sabri Abi
Ibrahim Sadri – Saat
Ibrahim Sadri – Nan Gibi
Ibrahim Sadri – Onyedi Yaşım
Ibrahim Sadri – Ellerimizin Büyük Boşluğu
Ibrahim Sadri – Adın Batsın
Ibrahim Sadri – Adam Gibi
Iclal Aydın – Uçak Babama Selam Söyle
Iclal Aydın – Ne Olacak Halim
Iclal Aydın – Lal (Kızıma)
Ikbal Gürpınar – Oğul
Ikbal Gürpınar – Sevi Şiiri
Ikbal Gürpınar – Analar
Ilk Cemre – Fetih Marşı
Ismail Erbay – Sevgiliye
Marmaradan Ezgiler – Fayda Etmez
Marmaradan Ezgiler – Sevdamızsın Çeçenya
Mehmet Emin Ay – Ya Imame
Mehmet Emin Ay – Sordum Sarı Çiçeğe
Mehmet Emin Ay – O Gece Sendin Gelen
Mehmet Emin Ay – Nat-ı Şerif
Mehmet Emin Ay – Bir Gece
Mehmet Emin Ay – Seyreyleyip Yandım
Mehmet Emin Ay – Ya Resulallah
Mehmet Emin Ay – Hatibin Türküsü
Mehmet Emin Ay – Nice Ağlamayem
Mehmet Emin Ay – Kan Tutar
Mehmet Emin Ay – Imanlı Genç
Mehmet Emin Ay – Huda Rabbim
Mehmet Emin Ay – Şu Benim Divane Gönlüm
Mehmet Emin Ay – Varıp Dergahına
Mehmet Emin Ay – Salavat-ı Şerife
Mehmet Emin Ay – Allahu Allah
Mehmet Emin Ay – Allah’ım
Mehmet Emin Ay – Ay Doğdu Üzerimize
Mehmet Emin Ay – Salat-ı Ümmiyye
Mehmet Emin Ay – Beyaz Dilekçe
Mehmet Emin Ay – Çağırayım Mevlam Seni
Mehmet Emin Ay – Çağırırım
Mehmet Emin Ay – Esmaül Hüsna
Mehmet Emin Ay – Yanık Gönüller
Mehmet Emin Ay – Yan Yüreğim
Mehmet Emin Ay – Hu Kuşu
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Kabenin Yolları
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Ben Bu Meclislerde
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Bir Tahta Yaratmışsın
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Esmaül Hüsna
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Medine’ye Varamadım
Mehmet Emin Ay – Mustafa Demirci – Allah Allah Ayni
Mehmet Gökçe – Ömrüm
Mehmet Kemiksiz – Narına Yandım
Mehmet Kemiksiz – Nerede
Mesut Çakmak – Müslümandır Adımız
Mesut Çakmak – Bosna
Mesut Çakmak – Başbağlar
Mesut Kurtis – Alayka
Mesut Kurtis – Salawat
Mesut Şimşek – Yardım Eyle
Mesut Şimşek – Yer Ağlıyordu
Mesut Şimşek – Umutlarım
Mesut Şimşek – Affet Beni
Mikail – Hicranlı Yüzler
Mikail – Hoş Seda
Mikail – Ölüm Var
Minik Dualar Grubu – Oruç Duası
Minik Dualar Grubu – Teşekkür Ederim Allah’ım 2
Minik Dualar Grubu – Teşekkür Ederim Allah’ım (Şükür Duası)
Minik Dualar Grubu – Ehl-i Beyt Duası
Minik Dualar Grubu – Anne Baba Duası
Minik Dualar Grubu – Doğuşun Bayramımız
Mustafa Cihat – Amenna
Mustafa Cihat – Seni Anlatamam
Mustafa Cihat – Gülmeyenler Bahçesi
Mustafa Cihat – Can Dedim
Mustafa Cihat – Suskunluğun Bedeli
Mustafa Cihat – Adı Yok
Mustafa Cihat – Üç Yaralı Gelincik Çiçeği
Mustafa Cihat – Tut Elimizden
Mustafa Cihat – Sabah Olmaz
Mustafa Demirci – Vazgeçtim
Mustafa Demirci – Yüzün Gördüm
Mustafa Demirci – Tesbihat
Mustafa Demirci – Durmaz Yanar
Mustafa Demirci – Güllere Vurgunum
Mustafa Demirci – Vakti Seher
Mustafa Demirci – Anne
Mustafa Demirci – Sultanım
Mustafa Demirci – Gönül Kuşum
Mustafa Demirci – Pervane
Mustafa Demirci – Niçin Ağlarsın
Mustafa Demirci – Hu Kuşu
Mustafa Demirci – Efendim
Mustafa Demirci – Dün Gece
Mustafa Demirci – Sen Gönlümün Sultanısın
Mustafa Demirci – Aşk Zinciri
Mustafa Demirci – Ahuzar
Mustafa Demirci – Beni Candan Usandırdı
Mustafa Demirci – Allah de Kalbim
Mustafa Demirci – Canım Ol
Mustafa Dursun – Onu Anayım
Mustafa Gümüş – Can Ahmed’im
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Cürmüm Ile Geldim Sana
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Gururlanma Insanoğlu
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Kutlu Doğum
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Nida
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Annem
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Cümle Alemi Yaradan
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Hak Dedim
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Cürmüm ile Geldim Sana
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – O Erler Ki
Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Haydi Götür
Muzaffer Gürler – Yalvarış
Muzaffer Yalçın – Senin Hasretinden
Münib Engin Noyan – 99 Esma 99 Dua – 1
Native Deen – Deen You Know
Native Deen – Alhamdullilah
Necip Fazıl Kısakürek – Sakarya Türküsü
Orhan Çakmak – Sen Sultansın
Peygamberin Gülleri – Neler Vermezdim
Peygamberin Gülleri – Yetim Kız
Peygamberin Gülleri – Efendim Benim
Peygamberin Gülleri – Sevgili Peygamberim
Ramazan Sarı – Selam
Recep Tayyip Erdoğan – Istanbul
Recep Tayyip Erdoğan – Zindandan Mehmed’e Mektup
Reşit Muhtar – Akıncı Türküsü
Reşit Muhtar – Kalk Ey Yiğit
Reşit Muhtar – Işık Adam
Reşit Muhtar – Beni Yalnız Bırakma
Sami Savni Özer – Allah Emrin Tutalım
Sami Savni Özer – Allahümme Salli
Sami Savni Özer – Ey Dost
Sami Savni Özer – Giydim Hırkayı
Sami Savni Özer – Bir Gece Muhammed’e
Sami Savni Özer – Sevdim Seni
Sami Savni Özer – Neyleyeyim Dünyayı
Sami Savni Özer – Mail Oldum
Sami Savni Özer – Hakkıseven Aşıkların
Sami Savni Özer – Şeyhimin Illeri
Sami Savni Özer – Erler Demine
Sami Savni Özer – Durmaz Lisanım
Sami Savni Özer – Dolap
Sami Savni Özer – Divane Gönlüm
Sami Savni Özer – Tevhid Olur
Sami Savni Özer – Aşık Olan Kişiler
Sami Savni Özer – Allahu Allah
Sami Savni Özer – Güzel Aşık
Sami Savni Özer – Yandım Yakıldım
Sami Savni Özer – Nice Ağlamayem
Sami Yusuf – Mother
Sami Yusuf – My Ummah
Sami Yusuf – Who Is Loved One
Sami Yusuf – Ya Mustafa
Sami Yusuf – Hasbi Rabbi
Sami Yusuf – Dua
Sami Yusuf – Al Muallim
Sedat Uçan – Derdimin Dermanı
Sedat Uçan – Kanayan Yara Filistin
Sedat Uçan – Özünde Islam
Sedat Uçan – Yüceler Yücesi
Sedat Uçan – Abdurrahman Önül – Öksüzüm
Sedat Uçan – Abdurrahman Önül – Gururlanma Insanoğlu
Selçuk Küpçük – Leyla
Selçuk Küpçük – Monaroza
Senai Demirci – Nisyan
Senai Demirci – Affeyle
Seyfullah Kartal – Yağmur
Seyfullah Kartal – Adı Güzel Muhammed (SAV)
Seyfullah Kartal – Ateş
Sinan Çetin – Yanar Oldum
Sinan Çetin – Hakka Yönelmeliyiz
Süleyman Şahintürk – Adım Adım Ileri
Süleyman Şahintürk – Gel Ey Aşıki Bir Çare
Taha – Sahipsiz Güller
Taha – Savaşların Çocuğu
Taha – Ha Kalbimiz Ha Örtü
Taha – Meleklerin Elinde
Taha – Yıldızlarıda Al Yanına
Taner Yüncüoğlu – Başörtüsü
Taner Yüncüoğlu – Der Allah
Taner Yüncüoğlu – Memleketim
Taner Yüncüoğlu – Ya Muhammed Mustafa
Taner Yüncüoğlu – Çeçen Destanı
Uğur Arslan – Karagümrük Yanıyor
Uğur Arslan – Kavuşursak Biteriz
Uğur Arslan – Metris
Uğur Arslan – Son Hıçkırık
Uğur Arslan – Deniz Feneri
Uğur Arslan – Çanakkale
Uğur Arslan – Beni Tanırsın Sen
Uğur Arslan – Altın Hızma
Uğur Arslan – Er Mektubu
Uğur Arslan – Adı Mehmet
Umut Mürare – Sözüm Var
Umut Mürare – Ben Seni Görmeden Sevdim
Yasin Konevi – Allah’ın Habibisin
Yeni Çağ – Gitmedim
Yeni Çağ – Ezeli Nur
Yeni Çağ – O Erler
Yeni Çağ – Şahit Olsun
Yeni Çağ – Ya Hayy
Yeni Çağ – Yolum Uzun
Yeni Çağ – Sebep
Yeni Çağ – Gezdiğin Tepelerde
Yolcular – Hu Zikri
Yolcular – Aşka Düşen Pervaneyim
Yolcular – Ben Bu Yolu Bilmez Idim
Yolcular – Göçtü Kervan
Yolcular – Şol Cennetin Irmakları
Yolcular – Seyreyle Güzel
Yolcular – Niçin Ağlarsın
Yolcular – Kabenin Yolları
Yolcular – Potpori
Yolcular – Gel Gör Beni
Yusuf Can – Rahmet Bulutu
Yusuf Can – Tutsak Yüreğim
Yusuf Islam – Seal Of The Prophets
Yusuf Islam – Salavat
Yusuf Islam – Talaal Bedru Aleyna
Yusuf Islam – Our Guide is The Quran
Yusuf Islam – Güneş Toz ve Allah’ın Elçisi
Yusuf Islam – God Is The Light
Yusuf Islam – Salli ala Muhammed
Yusuf Islam – The White Moon
Yusuf Islam – If You Ask Me
Yusuf Meral – Türkiyem
Zara – Bülbül Kasidesi
Zara – Uyan Ey Gözlerim
Ömer Karaoğlu – Bilemezler
Ömer Karaoğlu – Sen
Ömer Karaoğlu – Kuşlar
Ömer Karaoğlu – Hesap Sor Bana
Ömer Karaoğlu – Hasret Kafesi
Ömer Karaoğlu – Gül Bahçesinde Ibrahim
Ömer Karaoğlu – Gökyüzü Depremleri
Ömer Karaoğlu – Adı Için Yaşamak
Ömer Karaoğlu – Mekke
Ömer Karaoğlu – Kurtuluşun Ölümü
Ömer Karaoğlu – Uğur Ola
Ömer Karaoğlu – Doğ Ey Güneş
Ömer Karaoğlu – Yol Mu Dayanır
Ömer Karaoğlu – Yaz Yüreğim
Ömer Karaoğlu – Toprak
Ömer Karaoğlu – Sızı
Ömer Karaoğlu – Şehit Türküsü
Ömer Karaoğlu – Oy Yüreğim
Ömer Karaoğlu – Meryem Gibi
Ömer Karaoğlu – Kim Bilir
Özhan Eren – Güldür Gül

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 17, 2007.

38 Yanıt to “420 adet İlahi + Ezgi + Şiir + Naat + Dua (İndir)”

  1. harun beyaz ve muzaffer yalçındanda koyarsanız çok sevinirim

  2. mustafa özcan güneşdoğdudan daha çok koyardanız emre kardeşinizi sevindirirdiniz.
    emre_tangal55@hotmail.com

  3. nur kapısı ilahi albümümü sitenizde görmek istiyorum.link.
    http://rapidshare.com/files/32157402/01_Par_a_1.mp3
    http://rapidshare.com/files/32157884/02_Par_a_2.mp3
    http://rapidshare.com/files/32158375/03_Par_a_3.mp3
    http://rapidshare.com/files/32158802/04_Par_a_4.mp3
    http://rapidshare.com/files/32159396/05_Par_a_5.mp3
    http://rapidshare.com/files/32160215/06_Par_a_6.mp3
    http://rapidshare.com/files/32160733/07_Par_a_7.mp3
    http://rapidshare.com/files/32161688/08_Par_a_8.mp3
    http://rapidshare.com/files/32162268/09_Par_a_9.mp3
    http://rapidshare.com/files/32164648/10_Par_a_10.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165024/11_Par_a_11.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165335/12_Par_a_12.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165905/13_Par_a_13.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166217/14_Par_a_14.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166462/15_Par_a_15.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166886/16_Par_a_16.mp3

  4. ertuğrul erkişi yok mu**

  5. birde bi türlü indirenmdim yaa..nasıl olcak..??

  6. sLm fon müzik arıyorum bulursanız yardımcı olur musunuz

  7. slm bende indiremedim acaba bilen varsa yazabilirmi nasil inecegini simdiden tesekür ederim aeo

  8. çok güzel

  9. çok güzel bir site

  10. selamun aleykum ALLAHCC SALATU VE SELAMI daıma uzerınızde olsun.ALLAHCC RAZI OLSUN sızlerden.Gonlunuzdekı ALLAHCC askıyla HZ.MUHAMMED SAV ASKIYLA bu guzel sıtenızı sergıledıgınız ıcın.INSALLAH tuM dualarınızda da benım vede bızler adına dualarım,dualarınız ıle sızın gıbı RABBIMIN HAYIRLI KULLARI ILE BIRLIKTE OLURUZ FANI DUNYAMIZDA.INSALLAH HAKKINIZI HELAL EDINIZ:ESSELAMUNALEYKUM VE RAHMETULLAHU VE BERAAKETUHU.

  11. selamun aleykum lutfenbenım yorumumu arkadaslarımın gormesı ıcın SEVİLAY BİŞKİN olarakta eklermısınız lutfen tesekkurler

  12. selamun aleykum ben SEVİLAY bu 240 adet ılahılerı kendı ıstegımıze gore dınleyemezmıyız lutfen yardımcı olurmusunuz ALLAHCC RAZI olSUN

  13. çok güzel hac umre bende gitmek istiyorum çok istiyorum işallah gerçekleşir

  14. Size Grup Bahardan bahsetmek istiyorum.Grup Bahar Samsun ve civarında programlar yapan amatör bir ilahi ve ezgi grubu. http://www.grupbahar.com adresli sitelerinde klasik ve güncel bir çok ilahi ve ezginin sözlerini bulabilir , kendi çaldıkları ve yorumladıkları eserler ait demo kayıtlarını ve Türkiye dereceli hafızdan Kur’ân-ı Kerim tilaveti dinleyebilirsiniz…

  15. sıze mınık duaları tavsıye edıyorum neden bılıyormusunuz cunku ınsan onları dınlerken tuylerı dıken dıken oluyor

  16. Selamun aleyküm…
    Sitenizde çok güzel eserler var fakat indiremiyorum? Yardımcı olur musunuz..

  17. selamunelykum bende indiremedim yardımcı olur musunuz şimdiden allah razı olsun

  18. ya ne olur arkadaşlar ben bi günah işledim rabbimin benı affetmesini istiyorum dilegim okudugum dualarımı kabul eylemesini istiyorum nolur bana yardımcı olun kabul etsin

    • canım Allah ile kul arasında kalması gerekenler vardır insanlardan birşey isteme

  19. bu ne yaa abiler uye olmadigim forum kalmadi ama 2 saatde 1 ilahi indiremedim sonra da diyorlar forumda kufur etmeyin
    arkadaslar lutfen Allah rizasi icin asagidaki ilahilerden kimde mp3 varsa mailime gondersin raminkazimov@gmail.com
    -hakan aykut dervişane (bu aklu fikr ile)
    - M Demirci Efendim

    • kardeş buradan ezgi indirilemiyor,bu küfür edebilirsin anlamına
      gelmemeli,,yoksa biz türk toplumu olarak küfür etmek için bahaneler mi arıyoruz,küfür haklı da olsak etmeyelim… canım kardeşim.. yanlış anlama..

  20. SAGOLUN ARKADASLAR

  21. kardeşler eğer istediğiniz bi ilahi varsa gönderebilirim işte msn

  22. siteniz iyihosta su ayet hadslerın arasındakı edep dısı resımde ne oyle dine hakarettir zulumdur allah zulm edenleri sevmez kaldırın o resimi oradan

  23. neyse kusura bakmayın yanlıs gördüm herhalde yada internet uzerinde gönderilen bır resımdı bu gordugum s.a

  24. kliplerimi vimeo.com dan video islami.com dan video 75 den sitenize alabilirsiniz.link
    http://rapidshare.com/files/32157402/01_Par_a_1.mp3
    http://rapidshare.com/files/32157884/02_Par_a_2.mp3
    http://rapidshare.com/files/32158375/03_Par_a_3.mp3
    http://rapidshare.com/files/32158802/04_Par_a_4.mp3
    http://rapidshare.com/files/32159396/05_Par_a_5.mp3
    http://rapidshare.com/files/32160215/06_Par_a_6.mp3
    http://rapidshare.com/files/32160733/07_Par_a_7.mp3
    http://rapidshare.com/files/32161688/08_Par_a_8.mp3
    http://rapidshare.com/files/32162268/09_Par_a_9.mp3
    http://rapidshare.com/files/32164648/10_Par_a_10.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165024/11_Par_a_11.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165335/12_Par_a_12.mp3
    http://rapidshare.com/files/32165905/13_Par_a_13.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166217/14_Par_a_14.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166462/15_Par_a_15.mp3
    http://rapidshare.com/files/32166886/16_Par_a_16.mp3

  25. Allah razı olsun çok güzel paylaşımlarınız var

  26. ya nazıl yuklıycem bılgı verırsenız sevınırım

  27. bu guzel ezgiler nasil indirilir?

  28. DEĞERLİ SİTE YÖNETİMİ..İSLAM ÇOK GÜZEL..SİTENİZDE ÇOK GÜZEL..AMA İNDİRME KONUSUNDA ÇOK SIKINTILAR VAR..LÜTFEN BU PAYLAŞIMLARDAN KALICI OLARAK İSTİFADE EDEBİLMEMİZE VESİLE OLMAK NİYETİYLE İNDİRME İŞLEMİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ SAĞLAYINIZ..ALLAH RAZI OLSUN.

  29. bende merak ediyorum yhaaa

  30. Mustafa Özcan Güneşdoğdu – Annem nasıl indirilio

  31. lütfen acil inmiyor

  32. 5.part sorunlu düzeltirseniz seviniriz.

  33. ilahileri indiremiyorm.indirmiş birileri varsa msnme yazabilrmi.

  34. teşekkürler

  35. site cok güzel ancak ezgi indirmede sorunlar var

  36. harika allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 76 takipçiye katılın

