Müezzinlik duâlarının Türkçe yazılışlarını yayınlıyorum. Umarım faydalanırsınız. Rabbim bizi yolundan ayırmasın.

Müezzinlik duâlarının Türkçe yazılışlarını yayınlıyorum. Umarım faydalanırsınız. Rabbim bizi yolundan ayırmasın.

EZAN DUASI

Allahümme rabbe hazihid da’vetit taammeh, vessalatil gaimeh, ati seyyidina Muhammedenil vesilete vel fazilete vedderaceter rafiah, vebeashü magamem mahmudenillezi veatteh, inneke la tuhliful miad, birahmetike ya erhamerrahimin.

 KAMET

Allahu Ekber Allahu Ekber
Allahu Ekber Allahu Ekber
Eşhedü ellâ ilahe illallah
Eşhedü ellâ ilahe illallah
Eşhedü enne Muhammederrasülullah
Eşhedü enne Muhammederrasülullah

Hayya alassalâti
Hayya alassalah

Hayya alel felahi
Hayya alel felah

Gad gametissalatü
Gad gametissalah

Allahu Ekber Allahu Ekber

La ilahe illallah

Allahümme entesselamu ve minkesselam, tebarekte ya zel celali vel ikram

Ala rasülina salavat

Sübhanallahi velhamdülillahi ve la ilahe illallahu vallahu ekber, ve la havle ve la guvvete illa billahil aliyyil azim

Zül celali sübhanallah
Zül kemalil hamdülillah
Zül gudratillahu ekber

La ilahe illallahu vahdehu la şerikeleh, lehül mülkü ve lehül hamdü ve hüve ala külli şey’in gadir
Allahümmahşurna fi zümratissalihin

YEMEK DUASI

Elhamdülillah Elhamdülillah Elhamdülillahillezi ed amena ve segana ve cealena minel müslimin. Nimeti celilullah, bereketi halilullah, şefaat senden ya rasulallah. Soframıza bereket, yiyenlere afiyet, ümmet-i Muhammede selamet ver ya Rabbi.
Allahümme zid ve la tengus bi hurmetil fatiha.

~ tarafından islamcokguzel Haziran 11, 2007.

67 Yanıt to “Müezzinlik duâlarının Türkçe yazılışlarını yayınlıyorum. Umarım faydalanırsınız. Rabbim bizi yolundan ayırmasın.”

  1. kardeş çok sağol..allah razı olsun..

  2. allah razi olsun

  3. eline diline sağlık

  4. cok güzel bir site

  5. teşekkürler güzel meallerinide ilave ederseniz dahada güz. olur. Allaha emanet olunuz.

  6. ya abicim siteniz çok güzel ama teravih namazının müezzinliginin sözleri yok onuda eklerseniz iyi olur ALLAH razı olsun emegi geçen arkadaşlardan

  7. Allah razı olsun

  8. allah senden razi olsun kardes,sayende sureler,dualar ogrendim.

  9. ALLAH SENDEN VE SENIN GIBI ISLAM ADINA 1 KELIME BILE ÖGRETEN VE ÖGRETMEK ISTEYENDEN RAZI OLSUN.

  10. güzel bilgilerde k harfine neden ısrarla g ile okunuyor anlamadım.mesela katkamediyi neden gatgamedi yazmışsın.kuranda k ya g ditemezsinki

  11. allah razı olsun emeğinize sağlık.

  12. kardeş çok saol ALLAH razı olsun

  13. bn şu an 13 yaşındayım adım ertan bn etüt merkezine gidiyorumm bizim oranın müdürü çok iyi çok severimm beni vede bazı arkadaşları evine çağırır hep beraber gideriz bize top oynatıyor geçen gün namaz kılarken bn kamet ledimm ama sadece 1. bölümünü namazı kıldık devamını getiremedim hocamız getirdi devamını namazdan sonrada kim en güzel şekilde okursa ona 1 tane gerçek forma alıcam dedi bende çok çalışıyorum işallah benim olucak NOT: öğrenmeyi sadece forma için yapmıyorum her zaman lazım olurr:X.D

  14. bn şu an 13 yaşındayım adım adem bn etüt merkezine gidiyorumm bizim oranın müdürü çok iyi çok severimm beni vede bazı arkadaşları evine çağırır hep beraber gideriz bize top oynatıyor geçen gün namaz kılarken bn kamet ledimm ama sadece 1. bölümünü namazı kıldık devamını getiremedim hocamız getirdi devamını namazdan sonrada kim en güzel şekilde okursa ona 1 tane gerçek forma alıcam dedi bende çok çalışıyorum işallah benim olucak NOT: öğrenmeyi sadece forma için yapmıyorum her zaman lazım olurr:X.D

  15. saoL kardeş aLLh razı oLsun emeğe saygı bnde gittiğim Kur’an Kursunda müezzinLik sırası bana geLio die ezberLedimm 🙂

  16. elıne agızına saglık bıde tesbık gametını koyamısın

  17. elinize sağlık çok güzel olmuş sizden bide Sübhanallahi velhamdülillahi ve la ilahe illallahu vallahu ekber, ve la havle ve la guvvete illa billahil aliyyil azim dusaının anlamını merak ediyorum yazarsanız sevinirim şimdiden tşkrler…

  18. çok güzel olmuş allah dualarımızı kabul etsin

  19. allah razı olsun kardeşim

  20. allah razı olsun

  21. esselamül aleyküm günıley

  22. mühminin

    allah ra z ı o l s u n

  23. ALLAH RAZI OLSUN GÜZEL GAMET YAZMISIN

  24. allah sizden ve cumlemimizden razı olsun saol cok işime yaradı

  25. allah ragzi olsun

  26. Ya Ben Türkçe Meallerini Bulamadım da Eğer Bulan Varsa Burdan Yazsın.. Yinede Çok Teşekkürler. Allah Razı Olsun..

  27. asd

  28. YeLe HaBiBi YeLe HaBiBi YeLeNeYaMuu __ OOO 😀 xD

  29. süper allan(c.c) razı olsun 14 yaşındayım sayende müezzinlik öğrendim

  30. allah teala razı olsun

  31. kim yazdıysa bunu allah razı olsun saol kardeş senin sayende de öğrendim müezinliği

  32. ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  33. aLLAh razı oLsun

  34. allah razı olsun

  35. çok sağol vallaha çok işime yaradı allah razı olsun.

  36. ya benim aradığım dua yok burada

  37. Allah senden razı olsun çok isime yaradı 🙂

  38. teravih namazının sözleri baştan sona kadar istiyorum

  39. allah razı olsun bu site sayesinde ezberledim

  40. allah razı olsun 8 yaşındayım ve müezinlik öğrendim sayende

  41. güzel dua

  42. bende ilahilerin kıralıyım çok güzel söylerim

  43. Çok güzel tesekkurler

  44. abime soyledım o yazıyor sayenizde 6 yaşında müezzin oldum çok teşekkürler

  45. allah razı olsun kardeş

  46. ALLAH razı olsun kardeşim

  47. Çok teşekkürler bizim okulda bu duayı okuyanlar buz patenine gidecekti bir an önce ezberlemeliyim.Boş boş 12.00dan 16.30a kadar bekleyemem çok saol [””””””””xD”””””””””]

  48. ben 11 yaşındayım mezin oldum kurandayım.

  49. ben camıde müzinlik yapıyorum bazıları unutum bunu görünce hatırladım allah razı olsun

  50. Valla Allah Razı Olsun Çok İşime Yaradı Emeği Geçen Herkese Teşekkür Ederim……………..!<3

  51. ben gametin hesini istemiştim

  52. eline sağlık kardeş allah razı olsun

  53. ikindi namazının müezzinliğinide yayınlayın lütfen
    Allah rağzı olsun tsk 🙂

  54. eline sağlık kardeş çok işime yaradı@>£#£$#½${[]}}\!’^+%+%&&//()/()(=)?_

  55. çok saolun bugün müezzinlik yapacağım. allah ne muradınıs varsa versin

  56. Allah razı olsun sizden!

  57. Allah razı olsun bu siteyi yapana helal olsun uğaşmış adam bakın bizim için bu siteyi yapmış

  58. allah razı olsun bizim için bunca uraşmış yazmış elleri dert görmesin

  59. teşekkürler ben 11 yaşındayım bu yazılar beni müezzinliğe teşvik etti tekrardan sağol

  60. allah sizden razu olsun

  61. ödevim vardı saol abi çok işime yaradı +++++

  62. ALLAH razı olsun kursa gidiyordum hoca rzberle demişdi brnde burdan ezberledim allah onlardan razı olsun

  63. teşekkürler ödevimde bana yardımcı oldu.

  64. allah razı olsun

  65. Çok sağol kardes

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: