“ATEŞİN GÖZ YAŞLARI”

Siz hiç bir ateşin ağladığını, yalvardığını ya da haykırdığını gördünüz mü?
Aslında görüyorsunuz da bakamıyorsunuz o yönden..

Peki, insan ateşten daha dayanıklı bir varlık olduğunu, hatta daha güçlü olduğunu söyler mi, söyler. “Biz ateşten daha dayanıklıyız!” diyorlar. Nasıl mı?

Şöyle: Allah’ın (c.c.) Kelamında haram, dediği ve kati surette yasakladığı şeyler yaparak. Örneğin alkol alarak..

İşte tam da burda devreye giriyor ateşin ağlayıp haykırması..
Hani gösteri yaparlar da şov esnasında ateş kullanılır ya alkolle birlikte.
Ateşin üstüne damla damla damlatılır alkol ve her damlatmada, her döküşte ateş daha bir alevlenir ve öncekinden daha büyük alevler çıkarır. Kocaman kocaman yükselir alevler göğe doğru..

İşte o, şov değildir,
O, ateşin ağlamasıdır.
O, haramı kusmadır.
Çırpınışlarıdır ateşin:

Dur artık yeter, yakma beni! Ben zaten yanıyorum; beni bir de Mevlamın (c.c.) haram kıldığı şeyle yakıyorsun, dur daha beter yakma beni!…😥 diye haykırmasıdır..

Şimdi soruyorum, Ey İnsanoğlu! Sen daha mı güçlüsün ateşten?

Bak o bile dayanamıyorken harama, o haramın ızdırabına..
Sen nasıl dayanıyorsun? Bu ne güçlülük böyle?
Eğer güçlüyüm diyorsan şayet;

KENDİNİ HARAMLA DEĞİL; İBADETLE GÖSTER..

Yüce Mevlam (c.c.) İnşaALLAH haramsız hayat nasip eylesin cümlemize..
Mevlam hem bu dünyada hem de ahirimizde yâr ve yardımcımız olsun . . .

Selam ve Dua ile..

~ tarafından islamcokguzel Temmuz 25, 2011.

Bir Cevap Yazın

 
