Sen (c.c.) Sultansın


Facebook'ta Paylaşın İsLaM ÇoK GüZeL

~ tarafından islamcokguzel Ağustos 19, 2010.

3 Yanıt to “Sen (c.c.) Sultansın”

  1. Bir nicemiz Leyla oldu
    Bir nicemiz Mecnun oldu
    Bir nicemiz Ferhat oldu
    Aşktan haber duyanımız

    Meydanımız meydan oldu
    Canlarımız hayran oldu
    Her dem arşa seyran oldu
    Hazret oldu revanımız

    Sen sultansın ben kulunum
    Sen gülsün ben bülbülünüm
    Hükmün bütün aleme yeter
    Neyim var ki senden başka (2)
    Neyim var ki senden başka

    Düşmüş idik hak kaldırdı
    Birliğin bize bildirdi
    İçimize aşk doldurdu
    Dürüst oldu imanımız

    Sorar isen aşk kandedir
    Kande istersen andadır
    Hem gönülde hem candadır
    Hiç kalmadı gümanımız

    Sen sultansın ben kulunum
    Sen gülsün ben bülbülünüm
    Hükmün bütün aleme yeter
    Neyim var ki senden başka (2)
    Neyim var ki senden başka

    Ellerinize sağlık Mevlam(c.c) kendisine Hakiki kul eysin.

  2. Güzel Allah Razı Olsun

  3. Yüreklerinize sağlık diyorum

Bir Cevap Yazın

 
