O’dur Sadece Yalnızlığı Yok Eden

Yalnızlık tek başına olmak değildir oysa..!
Ve yalnızlık değildir bir kişi tarafından terk edilmek…
Ve yalnızlık değildir sevdiklerinin cenazesinde bulunmak…
İnsan, terk edildiğinde değil, yakını öldüğünde değil, tek başına kaldığında değil…

İnsan ancak sana senden daha yakın olanı unuttuğunda yalnız olur.
Sana ait her şeyi vereni,
Ve sana ait olan her şeyi geri alacak olanı
Unuttuğunda yalnız olur ancak.
Çevrendeki her şeyden ve herkesten önce olanı,
Ve çevrendeki her şey ve herkesten sonra olacak olanı,
Unuttuğunda yalnız olur ancak insan, asla unutmaması gerekeni.

O’dur sadece yalnızlığı yok eden.
Ve O’dur sadece seni, seninle mutlu edebilen.


Facebook'ta Paylaşın İsLaM ÇoK GüZeL

~ tarafından islamcokguzel Haziran 28, 2010.

2 Yanıt to “O’dur Sadece Yalnızlığı Yok Eden”

  1. Allah’ım Kimseyi yalnız bırakmasın.

  2. Ben yalnızlık hissine oldukça küçük yaşlarda kapılmaya başladım. Bu konuda ilk ciddi düşünme sürecini ilkokul 4. sınıfta yaşadım. O zaman yaptıklarımın yada yaşadıklarımın daha da ötesi bizzat varlığımın anlamsız olduğunu hissetmeye başladım. Bu hissiyatı o denli yoğun yaşadım ki ağlamıştım. Kimse öğretmen dahil neden ağladığımı bilmiyordu. Aradan uzun yıllar geçti fakat bu duygu bu yalnızlık geçmedi. Daha da ötesi güçlendi. Kabul etmeliyim ki bu duygu bana çok şeyler kattı. Ama varlığın kendisini anlamsız bulan biri için bunun ne kadar önemi olabilir ki? Bu konuda yorumlarınızı rica ediyorum. Hatta maille bana yollarsanız size minnettar kalırım.

Bir Cevap Yazın

