Hayırlı Cumalar Diliyorum, Selam ve Duâ ile..

Allahumme Salli Alâ Seyyidina Mustafa
Alâ Habibike Nebiyyike Mustafa
Seni andım,
Sana muhtacım,
Nurunla aydınlandım
Hayatım Sen’le anlamlı,
Sen’de çözüldü herşeyin sırrı
Sana kurban olsun,
Canım feda olsun,
Yeter ki ruhum Sen’inle olsun
Günahlarda kayboldum,
Acılarla yoğruldum,
Yeter artık ruhum Sen’inle olsun..

Allahumme Salli Alâ Seyyidina Mustafa
Alâ Habibike Nebiyyike Mustafa (S.A.V.)

~ tarafından islamcokguzel Nisan 2, 2010.

2 Yanıt to “Hayırlı Cumalar Diliyorum, Selam ve Duâ ile..”

  1. emeĞinize Yüreğinize SağLık cok güzel olmuş..

  2. emeğinize sağlık

Bir Yanıt Bırakın

 
