Osmanlıca Kursu

PROGRAM | FLASH | 11 BÖLÜM | 12.4 MB | RAR

Link: RAPID-SHARE DOWNLOAD

~ tarafından islamcokguzel Kasım 19, 2009.

4 Yanıt to “Osmanlıca Kursu”

  1. Allah razı olsun öncelikle;
    Ben size birşey sormak istiyorum.Lutfen cevap yazarmısınız bana veya bu konuda ne düşündüğünüzü belirttirmisiniz.

    Şimdi ben osmanlıca bilmiyorum osmanlıca bilmek ve osmanlıca konusmak sevapmı. öncelikle bu lutfen.

    birçok yerde osmanlıca kelimelere rastlıyorum ve bişey anlamıyorum.Anlamadıgımız bir dil kendi çevrem açısından söylüyorum tabiki bilenlere saygımız vardır ama şimdi bilmediğimiz bir dilde bize birşeyler anlatırsanız bize ne derece fayda sağlarsınız ve bize ne derece dinimiz hakkında bilgi vermiş olursunuz bunu bana açıklarmısınız.

    İslam ilmi öğrenmek için illada osmanlıca bilmek zorundamıyım yaşamak için bilmek zorunda olmadıgımı biliyorum.Çünkü Rabbimiz bizi osmanlıca hesaba çekmeyecek.Sen osmanlıca biliyordun veya bilmiyordun diye ayrı kefeyede koymayacak lutfen bana anlatın gerekirse yani sevabı bir hatim indirmekten büyükse biz öğrenmeye başlayalım ins.

    Saygılarımla;

  2. Sizden de razı olsun Rabbim (c.c.)
    Osmanlıca şuan itibari ile benim gibi cahiller için ne derece gerekli tartışılır ancak, örnek verecek olursak bir edebiyat öğrencisi için özellikle Eski Türk Edebiyatını ( Yeni Türk edebiyatı, Türk Dili ve Halk Edebiyatı dersleri için de kısmen! ) anlaması bakımından önemi büyüktür. Ayrıca, Osmanlıca öğrenirken çok fazla olmamakla beraber Arapça ve Farsça yapılardan da haberi olacağı muhakkaktır.
    Ve sitemizde linki verilen bu program; ihtiyacı olanlar için eklenmiştir.
    Dediğiniz gibi öncelikle Kur’an-ı Kerim’i okumak (Mealiyle birlikte) ve okuduğumuz ile amel etmeye çalışarak, Allah’ın (c.c.) rızasını kazanmak ilk hedefimiz olmalıdır..!

    Selam ve Duâ ile..

  3. Açıklamalar için tesekkür ederim.
    Allah(c.c) razı olsun
    Çalışmalarınızda kolaylıklar dilerim

    Selam ve Dua ile…

  4. bu nasıl açılacak

Bir Cevap Yazın

 
