ben Sen’in âciz bir abdinim

Cenâb-ı Hak (c.c.) nefse demiş ki: “Ben neyim, sen nesin?”
Nefis demiş:
“ben benim, Sen Sensin.”

Azâb vermiş, Cehennem’e atmış. Yine sormuş..
Yine demiş:
“Ene ene, ente ente.”

Hangi nevî azâbı vermiş, enâniyetten vazgeçmemiş.
Sonra açlıkla azâb vermiş, aç bırakmış.

Yine sormuş: “Men ene? Ve mâ ente?”
Nefis demiş:
“Ente Rabbiye’r Rahîm, ve ene abdükel âciz.”

Yâni..

Sen benim Rabb-i Rahimimsin,
ve ben Sen’in âciz bir abdinim.

~ tarafından islamcokguzel Ekim 5, 2009.

5 Yanıt to “ben Sen’in âciz bir abdinim”

  1. Sizden de Allah (c.c.) razı olsun..

    Teşekkür Ediyorum..

    Selam ve Duâ ile..

  2. Tek Kelimeyle ETKILEYICI kardesim Allah Razi Olsun

  3. ALLAH CUMLEMIZIN YARDIMCISI OLSUN

  4. ALLAH RAZI OLSUN CUMAMIZ MUBEREK OLSUN

  5. ALLAH RAZI OLSUN

Bir Cevap Yazın

 
