İsyankâr Kulun Sana Geldi..

sanageldim_islamcokguzel

orjinal resim için

İlâhî;

İsyankâr kulun Sana geldi ve hep Sana gelir

Günahlarını itiraf eder ve Sana yalvarır

Affedersen bu Sen’in şanındır, Sana yakışır

Kovarsan, beni Sen’den başka kim affedebilir?

~ tarafından islamcokguzel Eylül 7, 2009.

4 Yanıt to “İsyankâr Kulun Sana Geldi..”

  1. çok beğendim

  2. çoç hoş ve şuan ağlıyorum sözler ve görüntü beni çok etkiledi

  3. size teshekkur edirem. cox savab ish gormusuz bu sayti acmaqla.

  4. Günahlar yakama yapışmış iken
    İnançsız serkeş münker idim ben
    Yalvardım Ordaysan belli et derken
    Maddede kendimi tüketmiştim ben

    Ufkuma güneş kalbime de Sen
    Ruhuma üflenen bu nefes nerden
    Ürperdim o gün Sana döndüm ben
    Affeyle af Sen’den Rahmette Sen’den.

Bir Cevap Yazın

 
