Nar-ı Kaside – Ne Olur Allah’ım (c.c.)

~ tarafından islamcokguzel Ağustos 12, 2009.

2 Yanıt to “Nar-ı Kaside – Ne Olur Allah’ım (c.c.)”

  1. Yarabbi sana layık kul olmadık
    Nimetlerine şükürsüz davrandık
    Tövbe ettik sonra bozup tutmadık
    Nolur affeyle RAHMAN Allahım.

    Zulmeden biziz sen sulum etmesin
    Zalimide galip getiren sensin
    Bu gafletten uyanalım istersin
    Ne olur rahmeyle RAHİM Allahım

    Kusur bizde affı mağfiret sende
    Ümit bizde kerem ve rahmet sende
    Sen rahmet etmezsen vay halimize
    Ne olur bahşeyle GAFUR Allahım

    KAHHARsın azab etsende kabuluz
    RAHMANsın rahmet etsende kulunuz
    Rahmetinden bir kadre istiyoruz
    Ne olur lütfeyle KERİM Allahım

    Hamdolsun verdiğin nimetlerine
    Medet ya ilahi adaletinle
    Son nefeste Kelime-i Şahadaet
    Ahirette Resûlünden şefaat eyle
    Ne olur Ne olur güzel Allahım

    Ey rahmet i bol padişah aman Allah
    Ey rahmeti bol padişah aman Allah
    Cürmüm ile Mevlam geldim sana
    İsyan ile mevlam geldim sana
    Ben işlediğim hadsiz günah aman Allah
    Ben işlediğim hadsiz günah aman Allah
    Cürmüm ile Mevlam geldim sana
    İsyan ile mevlam geldim sana

  2. allah razı olsun …
    tüylerim diken diken oluyor her dinleyişimde …
    çok güzel bir paylaşım …

Bir Yanıt Bırakın

 
