Cumamız Mübarek Olsun….

cumagunutebrigi_harun

Yâ Rabbi! Sen benim Rabbim’sin, ben ise Sen’in kulunum.
Sen her şeyi Yaratıcısın, ben ise yaratılanım.
Sen rızık verensin, ben ise rızık alanım.
Sen mülkün sahibisin, ben ise kölenim.
Sen kuvvet sahibisin, ben ise âciz ve zelîlim.
Sen zenginsin, ben ise Sana muhtacım.
Sen ezelî dirisin, ben ise ölüme mahkûmum.
Sen bakisin, ben ise fânîyim.
Sen kerem sahibisin, ben ise kötülenmeye lâyığım.
Sen iyilik yapansın, ben ise kötülük işleyenim.
Sen affedicisin, ben ise günahkârım.
Sen büyüksün, ben ise hakirim.
Sen kuvvet sahibisin, ben ise zaîfim.
Sen verensin, ben ise isteyenim.
Sen emniyet verensin, ben ise korkanım.
Sen cömertsin, ben ise duâ edenim.

Ey merhametlilerin en merhametlisi!

Rahmetinle benim/bizim günahlarımı/zı affet. Suçlarımı/zı bağışla. Amîn.


~ tarafından islamcokguzel Şubat 6, 2009.

2 Yanıt to “Cumamız Mübarek Olsun….”

  1. Dedim ya ey toprak!
    Seninle buluşmam, öyle sıradan olmayacak!
    Ya sen bana kucak açacaksın, bedenimi sarmak için,
    Ya da bedenim seni hiçbir zaman bulamayacak.
    önce bedenimden sızan kan, damarlarımdan akıp,
    Damarlarında dolaşacak, sonra…
    Bir kuş gibi çırpınmayacak kalbim,
    Bir melek gibi kanatlanıp uçacağım.
    Bir Yezit gibi lanetlenmeyecek adım,
    Bir Hüseyin gibi, Kerbela’da şahlanacağım.
    Kopmayacak yüreğim korkudan,
    Başım dimdik bekleyecek,
    Tâ ki koparılana dek!
    Maverâdan sesleneceğim sana;
    Ey toprak

    “Allahumme salli alâ seyyidinâ Muhammed” Rabbim şefâatı kübraya nail eylesin!
    Cumanız mubarek olsun.!!

  2. Allah hepımızın dualarını kabul etsın ınsallah

Bir Cevap Yazın

 
