Canlı Radyomuz..

radyo_islamcokguzel

İlk defa radyomuza giriyorsanız activex indirin…

RADYOMUZU active x denetimini yükle YAZAN YERE TIKLAYIP dinleyin!


~ tarafından islamcokguzel Ocak 19, 2009.

8 Yanıt to “Canlı Radyomuz..”

  1. herseyi yaptım acılmıyor

  2. bende acamadim malesef

  3. RADYO NİCİN ACİLMİYOR İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRM
    BURCU DOĞAN

  4. radyo neden açılmıyor

  5. Radyo açılmıyoki nasıl canlı anlamadım

  6. Şehidim

    Bayrak inmeyecek
    Ezan dinmeyecek
    Vatan bolunmeyecek
    Sen rahat uyu tertibim
    Bayrak inmeyecek
    Ezan dinmeyecek
    Vatan bolunmeyecek
    Sen rahat uyu sehidim
    Sen rahat uyu tertibim

    Askerlik, askerlik ne kadar kutsaldir
    Bir omur boyu anlatilir askerlik arkadasliklar
    Benimde askerde bir tertibim vardi
    Sιk sιk bir araya gelir
    Teskereden sonra yapacaklarimizin planini kurardik
    Hayallerini kurardik
    Derdiki tertip, bu vatana canim feda
    Ama, henuz yasina girmemis bir oglum var be tertip
    Onun hasreti cok zor geliyor
    Onun hasretine dayanamiyorum be terip derdi
    En son, en son merdivenlerin basinda gordum onu
    Cok manali ve derin bakti bana
    Dediki tertibim ben operasyona gidiyorum
    Gidipte donmemek, donupte bulmamak var
    Helal et hakkini
    Ne demek tertibim dedim
    Ananin ak sutu gibi helal olsun hakkim sana
    Helallestik, kucaklastik ve ayrildik
    O operasyona gitti, ben goreve gittim
    Goreve gittigim yerde
    Gece yarisi yatagimdan kaldirdilar beni
    Izzet kalk, sizin orda catisma olmus
    Uc tane sehit var
    O anda, o anda dunyam basima yikildi be tertip
    O anda kaynar sular kafamdan asaga dokuldu be
    Apar topar santrale kostum
    Ilk senin ismini soylediler be tertip
    Ilk senin ismini soylediler bana
    Dedilerki Musa Demir izmirliymis
    Digeri Kadir Can, yirmi gun vardi teskeresine
    Digeri rutveremiz Metin Erdamar
    Sizden birkac ay sonra, sizden birkac ay sonra
    Can dostum Mustafa Cetinide sehit ettiler be tertip
    Onuda sehit ettiler be, olmadi be, olmadi be tertip
    Biz buraya beraber gelmistik ve beraber gidecektik
    Simdi sen beni tek basima birakip gittin be tertip
    Bana koyan iki sey var simdi
    Biri o ay yildizli bayragi sarili tabutunu
    Omuzlarimda tasiyamadim be tertip
    Digeri, o operasyonda bende olmaliydim
    O kahpe kursunlara karsi bende seninle beraber
    Omuz omuza carpismaliydim be tertip
    Bu vatan icin bu bayrak icin bu millet icin
    Bende seninle beraber sehit olmaliydim be tertip
    Bende seninle beraber sehit olmaliydim be tertip
    Vatan bolunmeyecek
    Sen rahat uyu tertibim

    Bayrak inmeyecek
    Ezan dinmeyecek
    Vatan bolunmeyecek
    Sen rahat uyu sehidim
    Bayrak inmeyecek
    Ezan dinmeyecek
    Vatan bolunmeyecek
    Sen rahat uyu sehidim

  7. radyoya girmek istiyom ama kapalı oluyo acaba yayınnınız yokmu

  8. RADYO AÇILMIYOR

Bir Yanıt Bırakın

 
