O’da Bir Çocuktu

Peygamber Efendimizin (SAV) Çocukluğunu anlatan Çizgi Film

~ tarafından islamcokguzel Ekim 20, 2008.

20 Yanıt to “O’da Bir Çocuktu”

  1. Allah razı olsun abim…

  2. allah razı olsun devamını getirirsiniz inşallah

  3. tbr.

  4. Iyi bir calisma olmus. Bir tenkidim olacak:

    Incil ve Tevrat olarak resmedilen kitaplardan bir tanesinin uzerinde kocaman bır haç isareti var. Halbuki peygamber efendimizi mujdeleyen gercek Incil’in haç ile bir ilgisi yok. Zaten bugun Incil denilen kitaplarin da Allahu teala’nin Hazret-i Isa’ya (aleyhisselam) gonderilen Incil ile bir ilgisi yok. Haç resmi cikartilirsa cok iyi olacak. Ufak gibi gozuken bir detay ama bence cok onemli.

    Allahu teala hayirli islerinizde muvaffak etsin ve dogru yoldan ayrimasin.

  5. çok güzel olmuş ya

  6. … ALLah razi olsun …..

  7. allah razı olsun ama tam ekran nerdeeeeeeeeeee

  8. Allah Razı Olsun

  9. o da bir çocuktu çizgi filmi çoooook güzel anlatılmış teşekkür ederim

  10. çok güzel bravo islam dinini cok iyi anlatıyor

  11. çok anlamlı bi konu herkezin izlemesini tavsiye ederim arkadaşlar

  12. arkadaki fon müziğini nereden bulabilirim acaba?

  13. Çok güzel, çok faydalı bir video gerçekten, özellikle de bilinçlenmek adına. Bu ve bunun gibi videoları izleyelim, izletelim inş. Çevremizdekilere (özellikle de çocuklara) izleterek, bu videoyu paylaşan kardeşimizin sevabına ortak olabiliriz, hem de bu arkadaşa sevap kazandırabiliz, böylece teşekkürümüzü daha anlamlı hale getirebiliriz. Çünkü, Peygamber Efendimiz bir hadis-i şeriflerinde; “Bir hayra vesile olan, onu yapmış gibidir.” buyurmaktadır. Paylaşım için çok teşekkürler.

  14. ÇOK GÜZEL PEYGAMBERİMİZİN HAYATINI ÇOK DA GÜZEL ANLATIYOR.

  15. izlenmiyor 😦

  16. nasıl indircem

  17. açılmıyor

  18. bazıları neden açılmıyor lütfennnn

  19. bunu indirmek için izin var mı.nasıl indirebiliriz

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: