Allah’ı (c.c.) Tanımak

~ tarafından islamcokguzel Ekim 20, 2008.

6 Yanıt to “Allah’ı (c.c.) Tanımak”

  1. FİLMİNİZ ÇOK GÜZEL .ALLAH VE RESULU SİZDEN RAZI OLSUN.

  2. Çok güzel çok sağolun Allah cc siz ve sizin gibilerin yar ve yardımcısı olsun inşallah…

  3. yha çok güzelmiş bize din öğretmenimiz ahmet namazı kılıyor’u ve ahmet allahı tanıyor’u izletmişti okuldakini pek anlamadım diye bu siteye girip yeniden ikisinide iyice izledim ve anladım buu siteyi kurandan allah razı olsun

  4. Allah razı olsun..AMA NEDEN İNDİREMİYORUZ 😦

  5. çocuk grubu yapıyorum izletmek istiyorum ama orda internet imkanım yok keşke indirebilmek mümkün olsa

  6. İndiremeyen arkadaşlar video indirme programlarını kullanabilirsiniz (idm mesela) bende indiriyorum. Siteyi yapanlardan Allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

 
