Beni Bana Bırakma Allah’ım (c.c.)

~ tarafından islamcokguzel Ekim 17, 2008.

9 Yanıt to “Beni Bana Bırakma Allah’ım (c.c.)”

  1. Görsel olarak çok güzel, Duaya Amin…

  2. ALLAH RAZI OLSUN COK GÜZEL ŞİİR.BU ŞİİRİ OKUYAN KİM?

  3. s.a yardımcı olurmusunuz üye olamıyorum.cok güzel bi site emeginize saglık

  4. S.A Ben çok güzel duaydı inşallah bir dileğim o kabul olur

  5. allah bütün ümmeti muhammedi şeytanın ve nefsin şerinde muhafaza eylesin amin

  6. neden izleyemioz cok merak ediyorum yardımcı olurmusunuz

  7. Dört dörtlük dua. Süper bir site

  8. neden izleyemiyorum bilgisi olan varmı..

  9. insan kendi basina hic biseyi yapamaz ancak ona alemlerin tek yaradani yuceler yucesi ALLAH C.C yardim eder ohalde yardimlarimizi ondan baska kimden isteyebiliriz ki? bizlere verdigi bunca nimet ve iman gucu icin sukurler sadece onadir cok guzel ve anlamli ssiir,yapanlardan ALLAH razi olsun basarilar dilerim

Bir Cevap Yazın

 
