Gel Gör Beni Aşk Neyledi

~ tarafından islamcokguzel Eylül 20, 2008.

8 Yanıt to “Gel Gör Beni Aşk Neyledi”

  1. cok güzel olmus. Allah razi olsun hepimizden

  2. çok güzel bi ilahi ama bu ilahinin slaytsız sadece ilahi olarak arıyorum
    bana gönderirseniz çok memnun olurum

  3. allah razı olsun hocam çok güzel vi yüreklerin derinliğinde hissedilen bu sohbet şekliniz çok güzel olmuş siz ve sizin gibi mümin kardeşlerini düşünen bütün müminlerin hayır dualarını alan kardeşlerimiz dilerim allahım ne dileği varsa verir. allaha emanet olun hocam saygılarımla.

  4. gerçekten müthiş ilahi bütün ilahileri dinledikçe tüm kötülüklerden uzak rabbime ve peygamper s.a.v efendimize daha çok yakın olduğumu issediyorum allah tüm iyi müslüman kardeşlerimin günahlarını af eylesin ve cennet nasip eylesin amin amin amin bu sitete emeği geçen arkadaşlardan allah razı olsun iyiki varsınız sizinle kurur duyorum… gerçekten emeğinize demiş insana huzur ve ilham veriyor… allaha emanet….bünyamin

  5. Allah razı olsun ilahi dinlemek istiyoruz müzik değil. mizikli ilahilerden nefret ediyorum.öğle ilahiler varki oyun havası mübarek çalsın oyna günah ya günah.

  6. evet çok güzel bir ilahi ve çok güzel bir emek var ortada ne söylesem az emeklerine sağlık Allah razı olsun

  7. Elinize Saglık Cok Güzel olmus….

  8. Hayırlı ramazanlar.. Çok güzel olmuş..

Bir Yanıt Bırakın

 
