Kardeşim sen düşünceden ibaretsin..

~ tarafından islamcokguzel Aralık 12, 2007.

4 Yanıt to “Kardeşim sen düşünceden ibaretsin..”

  1. ewt bencede çok gzel bi söz Hz.Mevlananin bi sözü vardir bu benim çok hoşuma gidiyo sizin paylaşiyim InSaN GöZdÜr, GöRüŞtÜr, GeRiSi eTtIr. InSaNıN GöZü nEyI GöRüYoRsA, dEğErI O KaDaRdIr.

  2. ”Kalbi ve sözü bir olmayan kimsenin yüz dili bile olsa,
    O yine dilsiz sayılır.”
    mevlana hazretlerinin birçok sözü varya gönüllere taht kuran.Bu sözün yeride bende ayrıdır.

  3. burak__1990@hotmail.de ne kadar anlamlı bir söz.ama tabiki anlayana

  4. Ey Allahım Ey Hak Teala senden özür dilerim hatam çok bilirim Sen affedicisin beni de affeyle.. Kurban olsun sana bu can beni yaşama bağlayan Sensin..Kimse yokken Sen varsın..Bunun kıymetini bilmediğim oldu Sen affeyle..Bizi Sana boyun eğenlerden eyle neslimizden de sana itaat eden bir ümmet çıkar,bize dünyada da ahirettede iyilik ver bizi cehennem azabından koru,Sana şükrümde Seni zikrimde Sana en güzel ibadetlerimi yapmamda bana yardım et..AMİN

Bir Cevap Yazın

 
