Kâbe’m Seni Çok Özledim !

~ tarafından islamcokguzel Temmuz 29, 2007.

7 Yanıt to “Kâbe’m Seni Çok Özledim !”

  1. Özlem sevdaya yürek açmaktır
    Özlem açılan yürekte hayat bulmaktır
    Özlem aynı heyecanla canana ulaşmaktır
    Özlem yoklukta var olmaktır
    Özlem uzandığında tutmaktır
    Özlem geceyi gündüz gündüzü gece yapmaktır
    Özlem sevgiye koşulsuz bağlanmaktır
    Özlem kavrulup yanmaktır
    Özlem ne uzak ne yakındır
    Özlem her anında sevdiğini anmaktır
    Özlem kalbini sorgusuz açmaktır
    Ve ben
    Karşılık beklemeden
    Kalbime ruhuma hayat veren
    Gecemi gündüz eden
    Her anımda
    Yanımda hissettiğim
    Düşündüğüm
    Düşündüğünü bildiğim
    Gülümsemeyi
    Gülümsetmeyi
    Sevmeyi
    Sevgiye değer vermeyi
    Öğreten
    Beni benden alıp götüren
    Pırlanta yürekli meleği
    Özlüyorum
    Çok özlüyorum

  2. esselamu aleykum
    “çok özledim seni tavaf etmeyi
    hacerül esvede bakıp öpmeyi
    Rabbim nasip eyle takrar gitmeyi
    hasretin içimi yakıyor Kabem
    gözlerim hep seni arıyor Kabem”
    sözleri ile yüreği yakan bu ilahiyi ne zaman dinlsem oralar gelir aklıma gözlerime…
    ilahideki tekrar inşaAllah nasip olur…
    cümlemize…
    wesselam weddua

  3. allah’im sen buyuksun ya rabbib
    butun muslumam alemine nasip eyle o mubarek topraklara gitmeyi

  4. bende bu yaz umreye gittim.
    önceden gidip çok beğenenlere pek bir anlam veremiyordum.
    hayatım kabe’mi görünce değişti.
    o ne muhteşem
    o ne büyük
    o ne asalet.
    ve şimdi Kabe’mi tavaf etmek için herşeyimi verirdim…

    • bende bu sene 14 nisanda gittim bende herşeyimi verirdim tekrardan kabeyi görmek için bir kere tavaf etmek için kokusunu özledim allahım gitmiyenlere ve bizim gibi gidipte tekrardan gitmek istiyenlere de nasip etsin

  5. Seni çok özledim kabem geleli 1 ay oldu doyamadim sana rüyalarim da dualarım da hep sen varsın sen bu kadar güzelsen rabbim nasıldır çok özledim taşını kokunu ışıltıni özledim

  6. saolun arkadaşlar

Bir Cevap Yazın

 
