Doç. Dr. Nihat Hatipoğlu’nda 75 adet Muhteşem Sohbeti / mp3 / wma / Tıkla İndir.

Sesli Sohbetler, indirmek için linklere tıklayınız…

Cenneti İstemiyor musunuz ?

Kabir Alemi ve Azabı

Kelime-i Tevhid

Namaz 1

Namaz 2

Kıyamet 1

Kıyamet 2

Kıyamet 3

Kıyamet 4

Miraç Kandili

Resule Sevgi

Cennet

Ebu Zer GiffariHazret-i Ebu Bekir (ra)

Hazret-i Ömer (ra)Hazret-i Ali (ra)

MahşerÖlüm, Kabir 1

Ölüm, Kabir 2Peygamberimizin (sav) Son 13 Günü

Seçme 24 HadisÖlüm Anatomisi 1

Ölüm Anatomisi 2Peygamberimizin (sav) Son 10 Günü

Peygamberin DualarıPeygambere Salavat 1

Peygambere Salavat 2Peygambere Salavat 3

Peygambere Salavat 4Medinenin Gözyaşları 1

Medinenin Gözyaşları 2Güzellikleri Tavsiye

Hz. HamzaSahabenin İzinde 1

Sahabenin İzinde 2Sahabenin İzinde 3

Sahabenin İzinde 4Sahabenin İzinde 5

Sahabenin İzinde 6Sahabenin İzinde 7

Sahabenin İzinde 8Tebük Seferi ve Tevbe

Cennet 2Mevlana 1

Mevlana 2Peygamberimizin Ahlakı

Peygamberin İki GülüÖlüm, Rüya 2

Sahabeler 1Sahabeler 2

Sahabeler 3Sahabeler 4

Veysel KaraniTevbe

Hz. Durar Bin EzverHz. Ebu Umame

Hz. Numan Bin MukarrinHz. Zulbicadeyn

Nasıl İman Ettiler ?Resullahın Kefenlenmesi ve Defni

~ tarafından islamcokguzel Haziran 2, 2007.

21 Yanıt to “Doç. Dr. Nihat Hatipoğlu’nda 75 adet Muhteşem Sohbeti / mp3 / wma / Tıkla İndir.”

  1. selam canlar sıtenız guzel ama bı eksık var alevıler ben alevıyım bıızm toplumuzu anlatınkı kör calıller bıraz bıseyler ogrensın eger sızde kör cahıle usaklık edenlerdensenız bosuna muslumanız demeyın !

    • kardeşim kör cahil olan biride sensin aleviliğin kökenini araştırda islamın bozulmuş bi hali olduğunu görde vazgeç şu saçmalıktan hiç mi kafanız yok namaz kılmazsınız oruç tutmazsınız kuran okumazsınız sığır gibi yaşarsınız müslümanım dersiniz gerçi bazılarınız müslüman değiliz diyor ama

  2. ALLAH BİR MUHAMMED ALI

  3. allah askina kuran var ona göre git kardesim

  4. selamlar,
    alevi kardesim ben elhamdüllilah müslümanim.alevi arkadaslarimda var,kim sizin hakkinizda yanlis yorum yapiyorsa,bilki onlar kendilerini öyle görüyorlardir.bi hadisi serif olmasi gerek,”bi insan öbür insani nasil görürse,o insan kendisini öyle görür”!
    bu arada site cok güzel olmus

  5. bu linklerin hepsi ölmüs buna bi care bulup tekrar sunmaniz mümkünmü aceba 😦

  6. MERHABA BENİM EVLENMEYI DUSUNDUGUM İNSAN ALEVİ SEVIYORUM AİLEMDE COK SEVİYOR ANNEM ANNEM DIN,DIL,IRK,RENK AYIRDIMI YAPACAK BI INSAN DEGIL AMA YINEDE AKLINDA KALBINDE SUPELER VAR BENIMDE TAM BILGIM OLMADIGI ICIN NE YAZIKKI BILGILENDIREMIYORUM… Amcam arabıstanda yasamasına ragrem tepkısınden korktugum ıcın soyleyemıyorum ne yapmam gerektıgınde bılmıyorum alevı kız alınır ama alevıye kız verılmez mıs dıyorlar ALLAH rızası ıcın yardım edın bana

  7. ALLAH bizleri okadar özel kılmışki bizler bu ayrımı yapamayacak kadar küçük varlıklarız ALLAH a inanan peygamberine inanan ona şükreden her insan müslümandır biz alevi kürt sunni ayrımı yapamayız sebnem kuran-ı kerimi açıp onu okuyan herinsanda bunların ayrımının yapılmayacagını bilir ALLAH hakkında hayırlısını versin insallah

  8. allah razı olsun arkadaslar sızden yanlız nasıl dowlond edecez bunları tıklıyorum bı sayfa acılıyor sonra ne yapmam gerekıyor bırısı acıklarmı lutfen ??

  9. yapanlardan Allah razı olsun ama indiremiyorum. nasıl indireceğiz bi açıklama lütfen…

  10. linleri tıklayınca premium üyelik istiyor.düzeltebilirmisiniz Allah rızası için

  11. linklerde hala aynı problem var, ben de indiremedim

  12. rüyamda peygamber efendimizi görmek neye işarettir

  13. allahım bizleri işlemiş oldugumuz günahlarımın dolayı bu mübarek kandil gecesinde günahlarımızı bağışla biz bilriz ki sen bağışlamayı seversin bu günahkar kulunun şimdiye kadar işlemiş oldugu günhalarından dolayı affeyle senin huzuruna geldiğimde hesabını veremeyeceğim yüklerden koru

  14. ALLAH sizden binlerce kez razı olsun bunu dinlediğim her defasında allah binlerce sevap yazar inşallah

  15. allah

  16. beyganber efendimiz bir zaman derki kim ümetimin fesada ugradıgı bir zamandabenim bir hadisimi söylerse ona bin şehit sevabı yazarım o gün bügündür ümmet fesada ugradı türk kürt meselesi gibi her ikisi müslüman bunlar onun ümeti müslüman müslümanın kanını akıtırmı türk kürt beygamber efendimizin ümeti degilmi yoksa

  17. s.a ben sohbetleri indiremiyorum bana yardım edermisiniz ALLAH(c.c) rızası için

  18. kardes lınklerı duzeltın ya

  19. ALEVİ arkadaşlar size şunu soruyorum sadece HZ.ALİ R.A EFENDİMİZ VELİLERİN BABASI ençok kimi severdi ve ençok kimi örnek koyardı yaşamında bu sorunun cevabını biliyorsanız gerçek ve hak dini tam olarak kavramış olursunuz.ALLAH’a emanet olun.

Bir Cevap Yazın

 
