Sen’siz Bayram Olmuyor Gel

Ya Rasul Bugün Bayram
Sensiz Bayram Olmuyor Gel
Şu Gönlüm Sana Hayran
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm
Oy Gecem Oy Yıldızım
Sensiz Ben Çok Yalnızım
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Sen Yoksun Ya Her Bayram
Ben Garip Ben Gariban
Biçare Kaldım Ama
Sensiz Bayram Olmuyor Gel

Oy Gülüm Oy Gündüzüm
Oy Gecem Oy Yıldızım
Sensiz Ben Çok Yalnızım
Sensiz Bayram Olmuyor Gel (Ya Rasülallah (s.a.v.)


Facebook'ta Paylaşın İsLaM ÇoK GüZeL

~ tarafından islamcokguzel Eylül 8, 2010.

10 Yanıt to “Sen’siz Bayram Olmuyor Gel”

  1. ağzınıza sağlık müthiş bir ses var ilahiyi çok güzel söylüyorsunuz

  2. Helalll Ağzına saglık

  3. çok güzel ya habib allah se herkezi mutlu ettin ya rahim

  4. harika çok güzel

  5. ilahide şiirde duygu dolu çok beğendim defalarca dinledim

  6. bıkmadan dinleyebildiğim bir ilahi hatta ezbere bile söylüyorum evin her bir köşesinde.. kendimi yanlız hissedince yanımda ya resul allahın olduğunu hissediyorum başlıyorum ilahiye mutlu oluyorum.

  7. s.a çok guzel ya

  8. çok güzellll

  9. COK COK GÜZEL BİR İLAHİİ:( SENSİZ BAYRAM OLMUYOR

  10. ağızlarına sağlık çok güzel yapmışlar :) :)

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 80 takipçiye katılın

