Yüreğim Kıymet Bilene EMANET

yuregim

Susmalıyım belki de. Kefenleyip tüm kelimeleri, cümleleri, mısraları öylece gömmeliyim..

Mısır’ın zulüm abidelerine. Asiye’ce soyunup nefsimden Hira’nın tenhalığına çekilmeliyim sonra.

Kalbime inmeli KİTAP harf harf…

Meryem’i anan zihin Yusuf’tan öğrenmeli titreyen yüreğinden yüz çevirmeyi. Nuh’un sabrını, Zekeriya’nın duasını, Yunus’un pişmanlığını, İbrahim’in dostluğunu zerk etmeliyim çağın zehirlediği damarlarıma. Düş kurmayı ergen çocuklara bırakıp, bilenmeliyim savaşçıların alınlarındaki kanın keskinliğinde. Günah benliğime her değdiğinde Uhud’a dönmeli yüreğim.

Habib’in kırılan dişi kıyametim olmalı.

Ruhum sınanmalı Tebük’te. Arınmalı Kerbela’da. Ve canım “razı olarak ve razı olunarak” kavuşmalı Veda Hutbesi’nin Şahidi’ne…

Ah Efendim önemi yok halimin

Seyrederim hayret ile şu alemi

Ne bilinir kıymet ne kıyamet

Allah’a emanet ne gelir elden

Ne sahibim bu yerde ne kiracı

Sadece bir ömürlük misafirim ben

Yüreğim kıymet bilene EMANET

~ tarafından islamcokguzel Şubat 5, 2009.

2 Yanıt to “Yüreğim Kıymet Bilene EMANET”

  1. Sen’sin her zaman yanımda olan,dar zamanlarımda yüreğimin yankılarını duyan
    Sen’sin karanlıklar ortasında dolunay gibi yüreğime doğan.
    Sen benden Cansın,Sen hayatıma anlamsın.
    Geceleri buram buram tüten hıçkırıklarımdan,bütün arayışlarımda dalgalı bir denizin ortasında çırpınan ruhumda Sen’sin gökkubbemin rengarenk gökkuşağı
    özüm Sen’sin,tebessüm ettiğimde Sen benim gülümsememsin
    Sen benim yüreğimsin,beni hakiki sevensin.
    Ellerimin ,gözlerimin yüreğimin mimarı.
    Her bir zerremin nakışlarında sanatından bir emareyim
    Gözlerime nurundan ışıklar vermeseydin şu kainat tablosunu göremezdi gözlerim
    Sevgiyi kalbime ilham etmeseydin Se’i sevmenin güzelliğini bu sonsuz acizliğimle bilmeyecekti yüreğim
    Gözlerime ağlamak nimetini vermeseydin dostluğundan bir haber kalacaktım.
    Ey cömertlerin en cömerdi.
    Rezzak isminle donattın afakımı.Settar isminle örttün ayıplarımı,Tevvap isminle her defasında kabul ettin tövbelerimi
    “Yine Gel” dedin,tekrar Sana geldim.
    Vedudu olan Sen’sin,seven Sen’sin.Sen’den başka kimim var ki kapısına gideyim?Aşkınla kuşat aşkından mahrum kalmış yüreğimi
    Baharım Sen ol Sevgili,hazanda bırakma.
    Ey ellerimden tutanım.Sana kavuşmak için çıktığım bu sevdalı yolculukta sarp yokuşları çıkarma karşıma.
    Ey fukara yüreğimin Rahmeti sonsuz Sevgilisi!Beni Sana sürünerek değil koşarak getir.
    Uzattım ellerimi,bırakma beni.Dayanağım sahibim Sen ol!
    Ayım güneşim,gözyaşım tebessümüm Sen ol!
    Aşkım Sen ol,Aşkım Sen ol!!!!

  2. çok güzel allah razı olsun yazandan…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

