Elif, Be, Te, Se, …

islamcokguzel.wordpress.com

Elif gibi dosdoğru olunmalı hayatta…
Be gibi tek nokta üzerinde durabilecek kadar dengeli olunmalı…
Te gibi olmalı, veda hutbesinde emanet bırakılan iki şeyi (kuran ve sünnet) sürekli başının üzerinde taşımalı insan…
Se gibi az konuşup 3 dinlemeli toplumda…
Cim gibi çocukça bakmalı hayata, ama cim kadarda çok iş yapmalı…
Ha gibi gönlü geniş dostlar edinmeli insan,
kadar ağlamaklı olduğunda yardımcı olabilecek…
Dal gibi boynunu bükse de hayat,
Zel gibi şapkasını takmayı bilmeli zorluklara karşı…
kadar rahat olsa da insan bu dünyada,
Ze’nin noktası gibi başında dolanan bir sineğin olduğunu mutlaka bilmeli…
Sin midir sanki bu dünyada noktasız pulsuz tek garip…
Şın gibi pulları vermeli getirip…
Sad kadar şişse de karnın,
Dat gibi hayata bir göz kırp…
gibi bir yelkenlidir hayat,
kadar yükü olan…
Ayn gibi göğe çevir yüzünü…
Ğayn’ın noktası kadar şüphe olmasın kalbinde…
Fe eyne tezhebuun… (kaçış nereye)
Gaf gibi iki gözünü aç…
Kef kadar karizmatik ol…
Lam gibi tutunacak bir dal ol gariplere…
Mim’lenmiş olsan da yılma yıkılma…
Nun kadar susukun…
Vav kadar edepli ol…
He gibi haykır içinden geçenleri…
Lamelif gibi ellerini O (c.c)’na aç…
Ya Rabbi rahmet ve mağfiret kapılarını bize aç…

~ tarafından islamcokguzel Kasım 17, 2008.

15 Yanıt to “Elif, Be, Te, Se, …”

  1. Esselamüaleyküm
    Bu islami sitenizi çok sevdim gerçekten çok güzel
    hele bu Elif Be Te Se harflerinin anlamlı olan hakikatleri yansıtan sözler beni çok duygulandırdı sizlerden Allah razı olsun
    bu siteyede emeği geçen din kardeşlerimden de Allah razı olsun güç kuvvet versin Amiin

  2. çok qüzel olmuş yüreğinize sağlık yani kuranımızın qüzelliği bu kadar doğru anlatılabilir.bu anlatım tüm insanlığa hitab etmiş bence umarm insanlarımız bu anlatmla birşeyleri daha iyi anlar…
    Rabbim yolunuzu açık etsin bu paylaşıımın için teşekkürler.. bende elimden geldiğice dostalırıma ulaştracağm!!

  3. ALLAH RAZI OLSUN ÇOK GÜZEL BİR SİTE.BAYRAMINIZ MUBAREK OLSUN.

  4. ben sevdim kuran öğrenmek çok güzel benim ksini en öne alın ne olur allahınızı seviyorsanız

  5. allah ın izniyle ögrenmeliyim elif be te yi cok yardıma ihtiyacıkm var

  6. bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.ben zaten biliom Allah nasip ederse kurana gecicem.

  7. ben aslında hepsini biliyom

  8. slm nasilsiniz ben hic birsey anlamiyorum elif be den bana yardim edermisiniz?.

  9. Coook Güzel birseey bu

  10. bende hij birsey anamiyorum bunari nasil bir araya getiripte okunur bilmiyorm

  11. guzel birsey bu cok hemde nasil cok!!!!!

  12. süper bişey
    4

  13. insala herkeze nasip kismet olur orenmek !

  14. elif,be,te nin anlamnari cok guzel insalla herkez orenir AMIN

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 81 takipçiye katılın

