Kur’an-ı Kerim Okumaya Başlamadan Önce Okunacak Duâ

Facebook'ta Paylaşın İsLaM ÇoK GüZeL

~ tarafından islamcokguzel Ekim 8, 2008.

13 Yanıt to “Kur’an-ı Kerim Okumaya Başlamadan Önce Okunacak Duâ”

  1. Peygamberimiz Efendimiz (s.a.v.) buyurduki:
    Her kim Kur’an okumak istediğinde, Kur’an-ı Kerim’e başlamadan önce bu duayı okursa, Allahü Teâlâ okumuş olduğu Kur’an-ı her harfine “Ellibin” sevap verir buyurmaktadır (Müslim)

    Paylaşım için teşekkürler, Rabbim (c.c.) bu ve benzeri hizmetlerinizi kabul etsin!

  2. Allah razı olsun [...]

  3. ben bu resmi çok sevdim

  4. Allah razı olsun

  5. çok güzel

  6. çok güzel çok beğendim bunu okuyarak çok güzel şeyler kazandım

  7. allah razu olsun ezberledim

  8. Amin , Allah razı olsun. Kur’an hep dilimizde olsun. Amin

  9. allahın selamı rahmeti ve bereketi tüm mümin kardeşlerimin üzerine olsun

  10. Allah (c.c) sizden razı olsun. Her yerde bu duayı arıyorum.

  11. Allah razı olsun; ancak nedense aradığım arap sitelerinde bu duayı bulamadım.

  12. cook güzel

  13. allah razı olsun..

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

