KUR’AN VE NAMAZ ÖĞRETİM SETİ – 10 VCD



KUR’AN VE NAMAZ ÖĞRETİM SETİ – 10 VCD

Özellikler


Pratik ve kolay anlaşılır bilgilerle Kur’an, Tecvid, Namaz hakkında öğrenmeniz gereken her şey…

Kendiniz çocuklarınız ve sevdikleriniz için böylesine özel bir ürün…
6 VCD Kur’an Öğretmeni
2 VCD Tecvid Öğretmeni
2 VCD Namaz Öğretmeni
Kur’an Öğretmeni

CD1
Harflerin sıralı ve karışık şekli
Harekeler
Harflerin diğer şekilleri

CD2
Harflerin çıkış yerleri
Cezim
Şedde
Tenvin

CD3
Uzatma Harfleri, işaretleriHareketle
Uzatılan yerler
Üstünü uzatan Vav ve Ye

CD4
Lafzatullahın, Zamirin, Eliflamın, Hemzenin Okunuşu

CD5
Huruf-u Mukatta’a
Vakıf,durmak
Vakıf işaretleri
Tilavet secdesi

CD6
Fatiha suresi
Elif, Lam, mim
Namaz duaları, sureleri
Tevcid Öğretmeni

CD1
Giriş konuları
Med Konuları
İdgam Konuları

CD2
Ra harfinin ve sakin mim’in okunuşu
İklab ve kal kale
İzhar ve ihfa
Kur’an da bulunan işaretler
Namaz Öğretmeni

CD1
Abdest, Gusül, teyemmüm
Namazın şartları
Sabah, Öğle, İkindi, Akşam, Yatsı namazlarının kılınışı.

CD2
Cuma, Bayram, Teravih ve Cenaze namazlarının kılınışı
Namazın sünnetleri ve mekruhları, namazı bozan haller ve Sehiv Secdesi
Namazla ilgili ayet ve hadisler

info:Upload/download işlemini kolaylaştırmak için videoları wmv formatına konvert edildi.Kalitesi güzel ve boyutu küçük tutuldu böylece

http://rapidshare.com/files/11358673/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part1.rar
http://rapidshare.com/files/11360565/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part2.rar
http://rapidshare.com/files/11362315/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part3.rar
http://rapidshare.com/files/11403646/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part4.rar
http://rapidshare.com/files/11406239/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part5.rar
http://rapidshare.com/files/11410865/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part6.rar
http://rapidshare.com/files/11414040/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part7.rar.html
http://rapidshare.com/files/11415773/Kuran_ve_Namaz_oegretmeni.part8.rar

Boyut:770 MB

~ tarafından islamcokguzel Mart 9, 2008.

20 Yanıt to “KUR’AN VE NAMAZ ÖĞRETİM SETİ – 10 VCD”

  1. sagol tamamınıindirmek biraz zr olacak.bir kaç günümüzü alsada güzel bir paylaşım olmuş.Allah razı olsun

  2. allah razi olsun…

  3. ben kur”anı öyrenmeyi çok istiyorum ama birtürlü kısmet olmuyor bana inşallah dua edin ve bana bu konuda nasılyardımcı olabilirsiniz

  4. çok güzel bi program hazırlamışşınız Allah razı olsun indirecek arkadaşlara yardımcı olmak isterım birinci partı indirdikten sonra ikinci partı indirmek istediğinizde indirme yapamayacaksınız çünkü programın 100mb gibi bi sınırı var ama internet kunutuzdaki reset düğmesine basın yada adaktörü cıkarıp takın böylelikle internetin ıp nosu değişecektir diğer partaları indirmenizde kolaylık saglayacaktır böylelikle saatlerce yada günlerce beklemenize gerek kalmıyacaktır tüm partları indirdikten sonra hepsini bir dosyada toplayın ve birinci partı sag tıklayıp cıkar demeniz yeterli olacaktır Allah cümlememize yarımcı olsun kolaylık versin…..aminnn

  5. kardeş allah razı olsun parçaları indirdim ama 2,4 ve 6. part lar bozuk hata veriyor

  6. allah sizin yardımcınız olsun çok güzel bir şey yapmışşınız ama ben bunu nasıl indiricem lütfen hadıyın kalın salıcakla

  7. allahın izniyle indireceğim inşallah virüs gelmez

  8. gerçektende birşey olmazdemi

  9. Allah razı olsun. Bu günlerde bu takım ile birlikte “Sümeyye Eddeb” isimli çocuğun Kur’an VCD’si hediye ediliyor. Onu da yükleyebilecek kimse var mı acaba?

  10. allah razı olsun bişey sorcaktım bu üstte yazan 10 vcd komple 8 parttamı toplanmış kuran öğreniyorum ve diğerleri içidmne mevcutmu ben tama anlayamadım çünkü 6 VCD Kur’an Öğretmeni
    2 VCD Tecvid Öğretmeni
    2 VCD Namaz Öğretmeni şeklinde olduğu için hepsi mevcutmu demek istiyorum

  11. ellerine sağlık kardeş

  12. allah razı olsun

  13. [...] KUR’AN VE NAMAZ ÖĞRETİM SETİ – 10 VCD KUR’AN VE NAMAZ ÖĞRETİM SETİ – 10 VCD [...]

  14. çok güzel

  15. Allah’a şükürler olsun. sizdende emekleriniz için iyi niyetiniz için Allah razı olsun, teşekkürler.

  16. allah razi olsun sizden

  17. Cok cok tskler….La ilahe ilallah…Tevbe Estagfirullah…Subhanallah….Elhamdülillah…Allahu Ekber

    Cok sevindim…Allah hepimizi cok sevsin ve Kuran-i-Kerimi sevmeyi nasip eylesin. Amin

  18. ya arkadaşlar paylaşmışsınız iyi güzelde adamların izni varmı helal ediyorlarmı öeneceğiniz her kelime haram olur insanların emeği var bu işte 10 tl için çehennem azabı cekmeye değmez bence

  19. bencede bu guzel setı ortaya cıkaran kardeeslerımız allah rızası ıcın ıns haklarını helal etsın

  20. inşallah bu hizmetlerinizin yanında dini başka içeriklerde eklersiniz özellikle itibar haber ile paylaşımda olmanız çok memnun edici ama lütfen bu tür sitelere yardımcı olunsun kötü niyetli insan suretindeki şeytanla bu ve bunun gibi sitelere büyük zararlar verebiliyor artık Türkiye Cumhuriyetinde yaşayan herkes uyansın lütfen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: