En Sevgiliye Fon Müzikleri – Dursun Ali Erzincanlı

Dursun Ali Erzincanlı En
Sevgiliye fon müzikleri albümü indir, en sevgiliye fon müzikleri full albüm
indir dursun ali erzincanlı rapidshare

Dursun Ali Erzincanlı – Mekke
Dursun Ali Erzincanlı – Arka fon müzik
Dursun Ali Erzincanlı – Ashab-ı Muhammed
Dursun Ali Erzincanlı – Asırlık Şiir
Dursun Ali Erzincanlı – Aşkına
Dursun Ali Erzincanlı – Bedir
Dursun Ali Erzincanlı – Ben Böyle Olmamalıydım
Dursun Ali Erzincanlı – Beni Yalnız Bırakma
Dursun Ali Erzincanlı – Bir Gül
Dursun Ali Erzincanlı – Elli iki Gün
Dursun Ali Erzincanlı – Naat
Dursun Ali Erzincanlı – Ey Can
Dursun Ali Erzincanlı – Ey Gül
Dursun Ali Erzincanlı – Faran Dağları
Dursun Ali Erzincanlı – Gelseydin
Dursun Ali Erzincanlı – Gönül Hun Oldu

Yeni Hotfile
Link


1. Albüm indir

Dursun Ali Erzincanlı -
Habibullah’ı Sevmek
Dursun Ali Erzincanlı – Kaside-i Burde
Dursun Ali Erzincanlı – Kırk Yaşındasın
Dursun Ali Erzincanlı – Medine
Dursun Ali Erzincanlı – Medine’de Zaman
Dursun Ali Erzincanlı – Mi’rac
Dursun Ali Erzincanlı – Nat-ı Şerif
Dursun Ali Erzincanlı – Sen Gidince
Dursun Ali Erzincanlı – Sen Yoktun
Dursun Ali Erzincanlı – Senin Gibi
Dursun Ali Erzincanlı – Sensiz Değil
Dursun Ali Erzincanlı – Sevgili Kasidesi
Dursun Ali Erzincanlı – Şemail
Dursun Ali Erzincanlı – Uhud
Dursun Ali Erzincanlı – Ummanında Kaybolduğum
Dursun Ali Erzincanlı – Yağmur

Yeni Hotfile
Link


2. Albüm indir

indirdikten sonra sağ tıklayın buraya çıkart diyin,
bilgisayarınızda Winrar programının kurulu olması gerekir

Alternatif
Linkler


1. Albümü indir Rapidshare Link


2. albümü indir Rapidshare Link



Dursun Ali Erzincanlı Fon Müzikleri part 1



Dursun Ali Erzincanlı Fon Müzikleri part 2




Dursun Ali Erzincanlı Fon Müzikleri part 3



Dursun Ali Erzincanlı Fon Müzikleri part 4


En sevgiliye 1 DOWNLOAD İNDİR

01- Faran Daglarinda Acan Sevgili
02- Tevbe
03- Hadra Yagmurlari
04- Ummaninda Kayboldugum Nursun
05- Medine
06- Yagmur
07- Nat-i Serif



En Sevgiliye 2 DOWNLOAD İNDİR

01- Askina
02- Sehre Dön Efendim
03- Asude Bir Safak
04- Sen Gidince
05- Kaybedenler
06- Sen Yoktun
07- Necid Cölleri
08- Sensiz Degil



En sevgiliye 3 DOWNLOAD İNDİR

01. Bedir
02. Ashab-ı MUHAMMED
03. Şemail
04. Gönül hun oldu
05. Kırk yaşındasın
06. Medinede o zaman
07. Gönlümün gülü
08. Evrad-ı kudsiye



En Sevgiliye 4 DOWNLOAD İNDİR

01- Mirac
02- Beni Yalniz Birakma
03- Ey Can
04- Kaside-i Burde
05- Gelseydin
06- Ben Böyle Olmamaliydim
07- Uhud
08- Senin Gibi



EN Svgiliye 5 DOWNLOAD İNDİR

01- Ay Yüzlüm
02- Sevgili Kasidesi
03- Bir Gül
04- Onlar
05- Mekkenin Fethi
06- Asirlik Siir
07- Kerbela
08- Kurban Olayim



En Sevgiliye 6 DOWNLOAD İNDİR

01 -Elli İki Gün
02 -Asr-ı Sadette Çocuk Olmak
03 -Hoş Geldin
04 -Efendim
05 -Habibullah,ı Sevmek
06 -Ey Gül
07 -Hz. Ömer,in Övgüsü
08 -Naat



En Sevgiliye 7 DOWNLOAD İNDİR

01- Hayber Fırtınası
02- Medinenin Gülü
03- Ensar
04- Canım Benim
05- Hudeybiye
06- Naat
07- Efendim
08- Yolcu



DURSUN ALİ ERZİNCANLI O GELİYOR KUTLU DOĞUM DOWNLOAD İNDİR

{ Tavsiyemdir Mutalaka Dinleyin }
KUTLU DOĞUM 1
KUTLU DOĞUM 2



DURSUN ALİ ERZİNCANLI En Güzel Salat-u Selamlar (Delailü’l Hayrat) Full Albüm DOWNLOAD İNDİR

01 Dursun Ali Erzincanli – Track 1
02 Dursun Ali Erzincanli – Track 2



DURSUN ALİ ERZİNCANLI ÇANAKKALE DESTANI DOWNLOAD İNDİR

01- Dursun Ali Erzincanli – Canakkale Destani 1
02- Dursun Ali Erzincanli – Canakkale Destani 2
03- Dursun Ali Erzincanli – Canakkale Destani 3
04- Dursun Ali Erzincanli – Canakkale Destani 4
05- Dursun Ali Erzincanli – Canakkale Destani 5



DURSUN ALİ ERZİNCANLI KÖRPE TUTKULAR DOWNLOAD İNDİR

{ Albüm Piyasada Yok }
01-Bahsetme
02-Canan Ve Can
03-Dolunay Gurbetleri
04-Enstrümental
05-Garibin Ölümü
06-Gecenin Şiiri
07-Gelgitlerin Islaklığı
08-Kanlı Karanfil Ve Göç
09-Körpe Tutkular
10-Kuşlar Ve Çocuklar
11-O Karanlık Geceler
12-Ölümde Çarmıha Gerilir
13-Yalnızca Gözler
14-Zihnin Şah Damarı



DURSUN ALİ ERZİNCANLI NASİHAT DOWNLOAD İNDİR

D.Ali Erzincanlı Nasihat- (1)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (2)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (3)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (4)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (5)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (6)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (7)
D.Ali Erzincanlı Nasihat- (8)



DURSUN ALİ ERZİNCALI YARATILIŞ GAYESİ TEVHİD DOWNLOAD İNDİR

{ Tavsiyemdir Mutlaka Dinleyin }
01- Yaratilis_Gayesi_Tevhid {Süre 57 dk.}



DURSUN ALİ ERZİNCANLI DELALİN NUR DOWNLOAD İNDİR

01 Dursun Ali Erzincanli – Delailin Nur1 { 21 DK. }
02 Dursun Ali Erzincanli – Delailin Nur2 { 20 DK. }



En Sevgiliye Karma_1 Albüm Fon Müzikleri ENSTRUMENTAL DOWNLOAD İNDİR

01- Dursun Ali Erzincanli – Bedir Fon
02- Dursun Ali Erzincanli – Medinede Zaman Fon
03- Dursun Ali Erzincanli – Faran Daglarinda Acan Sevgili Fon
04- Dursun Ali Erzincanli – Ashab-i Muhammed Fon
05- Dursun Ali Erzincanli – Kirk Yasindasin Fon
06- Dursun Ali Erzincanli – Semail Fon
07- Dursun Ali Erzincanli – Gonul Hun Oldu Fon



En Sevgiliye Karma_2 Albüm Fon Müzikleri ENSTRUMENTAL DOWNLOAD İNDİR

01- Dursun Ali Erzincanli – Mirac Fon
02- Dursun Ali Erzincanli – Gelseydin Fon
03- Dursun Ali Erzincanli – Beni Yanliz Birakma Fon
04- Dursun Ali Erzincanli – Ben Boyle Olmamaliydim Fon
05- Dursun Ali Erzincanli – Ey Can Fon
06- Dursun Ali Erzincanli – Uhud Fon
07- Dursun Ali Erzincanli – Kaside-i Burde Fon
08- Dursun Ali Erzincanli – Senin Gibi Fon



En Sevgiliye Karma_3 Albüm Fon Müzikleri ENSTRUMENTAL DOWNLOAD İNDİR

01 Dursun Ali Erzincanli – Askina Fon
02 Dursun Ali Erzincanli – Medine Fon
03 Dursun Ali Erzincanli – Mekke Fon
04 Dursun Ali Erzincanli – Nat-i serif Fon
05 Dursun Ali Erzincanli – Sen Gidince Fon
06 Dursun Ali Erzincanli – Sen Yoktun Fon
07 Dursun Ali Erzincanli – Sensiz Degil Fon
08 Dursun Ali Erzincanli – Ummaninda Kayboldugum Nursun Fon
09 Dursun Ali Erzincanli – Yagmur Fon
10 Dursun Ali Erzincanli – 40 Yaşındasın Fon
11 Dursun Ali Erzincanli – Arka Fon müzik
12 Dursun Ali Erzincanli – Mekke_Fon
12 Dursun Ali Erzincanli – Şimşek Fon

En Sevgiliye Fon Müzikleri

Part1:
Part 1 İndirin

Part2:
Part 2 İndirin
Part3:
Part 3 İndirin

Aşkına

Bedir

Ben Böyle Olmamalıydım

Gelseydin

Gönül Hun Oldu

Kırk Yaşındasın

Medine

Medinede Zaman

Ummanında Kaybolduğum Nursun

Yağmur

Şemail

Sen gidince

Sen Yoktun

Sensiz Değil

~ tarafından islamcokguzel Haziran 24, 2007.

75 Yanıt to “En Sevgiliye Fon Müzikleri – Dursun Ali Erzincanlı”

  1. çok teşekkürler elinize sağlık

  2. nasıl indirebilirim..linkler hata veriyor..lütfen yardımm.allah razı olsun..

  3. Selamun Aleyküm, mihri kardeş,
    Özellikle “http://rapidshare.com”a upload edilmiş mp3 lerde bir sorun ve hata bulunmamaktadır. Yani; aşağıda isimleri yazılı fon müziklerini sorunsuzca indirebilirsiniz.!
    Selam ve duâ ile..

    Aşkına
    Bedir
    Ben Böyle Olmamalıydım
    Beni Yalnız Bırakma
    Eycan
    Gelseydin
    Gönül Hun Oldu
    Ashab-ı Muhammed
    Kaside-i Burde
    Kırk Yaşındasın
    Medie
    Medinede Zaman
    Mekkenin Fethi
    Miraç
    Uhud
    Ummanında Kaybolduğum Nursun
    Yağmur
    Şemail
    Sen gidince
    Sen Yoktun
    Senin Gibi
    Sensiz Değil

  4. rar şifresi ney biliyonuz mu

  5. bu müzikleri açmıyor hata veriyor ve sayfa görüntülenemiyor
    fon müziklerini indiremiyorum

  6. arkadaşlar Dursun Ali Erzincanlı’nın tevbe adlı parçasının fon müziğini hiç bir yerde bulamıyorum.bilenler varsa lütfen beni de haberdar ederseniz sevinirim.sahram58@mynet.com

  7. Sa emeği geçen herkese teşekkürler. en sevgiliye 6 daki hoş geldin fonuda mümkünse ekliyebilirmisiniz

  8. rar şifresi nedir.

  9. ya olmuyor yardım edin arkadaşlar aranızda yapabilen varsa lütfen banada yollayabilirmi…

  10. rar şifresi http://www.ihvannet.com

  11. İndiremiyorum gelseydin fon müziği bana çok ama çok acil lazım ..Lütfen yardım eder misiniz ?

  12. rar şifresi ne bilen varsa yazabilir mi

  13. arkadaşlar bana kırk yaşındasın lazım ama indiremiyorum yardım edinnnnnnnnn

  14. teşekkürler iyi çalışma

  15. be nde indiremwdim burdan bilgi verirseniz sevinirim.mehmetcanw@hotmail.com

  16. cok iyi

  17. yha bunlar acılmıyoki yardım edersiminiz cok lazım gelseydin cok lazımm bna nasıl acıcagımı yazarmsınız rumeysa.yuksel@hotmail.com ;)

  18. TAM 10 ADET FON MÜZİK İNDİRDİM BİRİ DİĞERİNDEN GÜZELDİLER BU SİTEYİ TASARLAYAN KİŞİLERE VE DURSUN ALİ ERZİNCANLI ABİMİZE CANDAN TŞK EDERİM.
    SADATLARIN DUASI ÜZERİNİZE.. ALLAH HEPİNİZDEN RAZI OLSUN…

  19. Teşekkür Ederim ALLAHÜ TEAlA razı olsun siteyi yapan admin kardesim ……

  20. arkadasım helal olsun sana böyle güsel bir seye emek vermek onurlandırıcı bir sey olmalı yüce ALLAH ım herkeze böyle siteler yapıp halka acmak nasip etsin basarılarının dewamını dilerim

  21. eline saglık arkadasım

  22. selamünaleyküm

  23. Krdeşlerim Dursun Ali Ercincanlı^nın okuduğu YOLCU isimli parçasını fon müziği lazım şiir dinletisinde bir öğrencime okutacağım bulursanız çok makbule geçecek…..emeği geçenlere allah razı olsun derim……..

  24. saoolll kardeş walla tamda işime yaraan şey buydu.

  25. sağolasın kardaş

  26. teşekkürler arkadaşım

  27. allah razı olsun hepinizden böyle insanlarla tanışıp sohbet etmek insanı huzura kavuşturuyor

  28. linkler hatalı yenilermisiniz..

  29. Linkler yenilenmiştir..
    Selam ve Duâ İle..

  30. niye açılmıoooooooo

  31. çok saolun arkadaşlar

  32. rar şifresini veriyorum http://www.ihvannet.com dur

  33. rar şifresini veriyorum: http://www.ihvannet.com

  34. acılmıyo yaa sıfre yanlıs yada lınk kırık

  35. Allah razı olsun kardeşim..Linkler çalışıyor arkadaşlar..Rapidshare dan nasıl dosya indirilir diye aratın internette bilmiyorsanız

  36. cooooooooook gicik arkadaslar sifreyi verin eger burda allhini seven varsa lütfen…

  37. ellerinize sağlık kardeş teşekkür

  38. rar şifrelerini veriyorum denedim oluyor
    rar şifresi: http://www.ihvannet.com

  39. arkadaşlar rar şifresinin başında http:// yoktur.

  40. bozuk bunlar abii bozuk olmıyanı var mı

  41. Her hangi bir sorun yok kardeşim.. indirebilirsin gönül rahatlığı ile..

  42. http://www.ihvannet.com RaR Şifresi

  43. fonlar gerçekten birbirinde güzeller…paylaşım için ALLAH RAZI OLSUN HAKKINIZI HELAL EDİN DUA VE SELAMETLE..

  44. arkadaşlar rar şifresinin başında http:// yok
    şifre sadece aşağıdaki gibi
    w w w . i h v a n n e t . c o m
    tabi siz bitişik yazın:)

  45. indirdikten sonra şifre istiyorlaR
    Allahın salaat ve selamı üzerinizded olsun

  46. çok güzel olmuş ellerinize sağlık tekrar tekrar dinledikçe duygulanıyorum

  47. Sa.Bu fonlarin notalarini gönderebilirmisiniz tesekkürler.Allaha emanet olun.

  48. çok teşekkürler…allah hepinizden razı olsun…

  49. Rar Şifresi: http://www.ihvannet.com

  50. Rar Şifresi: w ww.ihvannet.com http yi kendisi koyuyor o yüzden www ayrı yazdım. Selam olsun…

  51. selamunaleyküm.. Dursun Ali Ay Yüzlüm fon müziğini yollayabilme imkanınız var mı? Varsa yollarsanız çok memnun olurum.. Kutlu Doğum Haftası programı düzenliyoruz.. Sizin de böyle bi katkınız olsun :) Rabbim yar ve yardımcınız olsun.. Selam ve dua ile…

  52. rar şifresini söylermisiniz ? :(

  53. lınkler error verıyo ya:(

  54. yha şifre ne bilen warmı bu fona yarın ihtiyacım war

  55. manyaklar

  56. Allah razı olsun çok güzel bir paylaşımda bulunmuşsunuz

  57. rar şifresi :www.ihvannet.com dir arkdaşlar

  58. Teşekkür ederim.. Allah razı olsun..

  59. s.a kurbanlar bana acil medinenin gülü ve gelseydin şiirlerinin fon müziği lazım ayiryetten şifreyi bilen varsa yazabilirmi?acil:(allah razı olsun gulecan88@hotmail.com

  60. bana acilen dursun ali erzincali nin hosgeldin siirinin sozleri lazimm lutfen :(

  61. banada hosgelfin fon muzigi lazim, bulamiyorum :/

  62. 11 kadın fon müziği yokmuuuuuuuuuuuuuuuu

  63. rar şifresi :www.ihvannet.com dir arkdaşlar..herkese selam olsun sorun olan sorabilir

  64. ayyyyyy çok beğendim

  65. yha ben indiremedim bide yemenli 1 kadının fon müziği niye ytokkkkkkkkkk

  66. Rar $ifResi http://www.ihvannet.com dur Duyurukur

  67. Ben böyle olmamlıydım dosyasını indirdim ama rar şifresi istiyoru

  68. ALLAH razı olsun sizden işime yaradı teşekkürler.

  69. Ben Böyle Olmamalıydım , harika , tek kelime ile …

  70. ben bır turlu ındırremedım .cok ıstıyorum bır şeyi yanlışmı yapıyorum yardımcı olurmusunuz.

  71. http://www.ihvannet.com rar şifresi

  72. burada emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim allah razı olsun süper bir çalışma olmuş

  73. Yemenli onbir kadinin Hikayesinin fon müzigini hangy sayafda indirebilirim ??!! :)

  74. Maşallah , kırk bir kere maşallah.emeği geçenlere selam ve dualarımla… Arkadaşlar… Dursun Ali Erzincanlı nın Ay Yüzlüm fon müziği lazım. Çok acil Allah rızası için yardımcı olur musunuz?

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 75 takipçiye katılın

