İbret – Arap Filmi Türkçe alt yazılı (Dört Bölüm Halinde)

3 Dakika İçerisinde Ölümü Ruyada Görmek Ve Bütün Hayatı Gözü Önünden Geçmesi

(1.  Bölüm )

 (2.  Bölüm )

(3.  Bölüm )

(4.  Bölüm )

~ tarafından islamcokguzel Haziran 20, 2007.

18 Yanıt to “İbret – Arap Filmi Türkçe alt yazılı (Dört Bölüm Halinde)”

  1. çok güzel ibret alınılacak bi film.
    elinize sağlık.yani bunu izleyen çok pişman olur yaptığı günahlarına hiç olmazsa tövbe eder.

  2. ALLAH bunu yapan ve çevirenden ebediyyen razı olsun.gerçekten ipret verici.ALLAH hepişmizi islah eylesin ve mümin kullarından eylesin

  3. insaAllah biz de akillaniriz… Allahim sen bizi dogru yoldan ayirma. Setanin serrinden koru Yarabbel Alemin…

  4. ya valah mukemmel olmus ilk ablam onerde izlerken titriyordum yaptiklarimi gozumun onune almaya calisiodum oglen vaktiydi izledigimde aksam oldugunda abim geldi onada ben tavsiye ettim bence en cok onun ibret almasi gerekiyordu sonra ona tek basina lambayi kapatip izlettirdim tabi bende bu filimi abime actiktan sonra odadan ciktim o hepsiniz izlemis bizde annem babamla odada oturuyorduk ve birden bi bagirma ve aglama sesleri duyduk hepimiz kostuk babamda o anda namazdaydi ama hemen ayaktayken selam verip oda kostu. abimdi bagirarak agliyan ona baktigimizda burnu su gibi kaniyoda kani annem durdurdu sonra hep beraber odaya gittik abim hala dumadan agliyordu annemler yeter oglum diyordu hepimiz cok korktuk ne oldugunu hic anlamadik abim aglamamaya calisiodu ama saniye gecmeden gene hickira hickira agliordu sabah oldu ve biraz kendine gelmisti annem ne oldugunu sordugunda bisey soylemedi burnun nie kanadi yanlisliklami vurdun dedi hayir dedi birden bire kendi kendine su gibi kanamaya basladi cok korkmustu izlediginde birden oldu hersey bizde ne olduysa oldu uzulmustuk ama artik biraz toparlanir dedi ama aksam isten geldiginde aynen eskisi gibiydi

  5. is interesting more information :)

    http://alminuto.wordpress.com/

  6. Gerçekten çok ibret verici bi olay kuzenimle abimle ablamla izledim herkez çok etkilendi. ALLAH RAZI OLSUN hazırlayanlardan.

  7. benim internetim yavaş

  8. essellamün alleyküm gerçekten ibret alınaçak bir örnek ve malesef gerçek bir olay bazı müslüman kardeşleriimiz bu olayı çiddiye almıyorlar oysa o güzel doyumsus rabbimiz biz müslüman kullarına tüm kötülüklerden sakının küfürden cinayetten haramdan ifdiradan zinadan hırsıslıktan içkiden ve diğer kötülüklerden uzak durmamızı itaat etmiştir bu durumda bize düşen görev rabbimizin huzuruna saf temiz ve müslüman olarak çıkmaktır nasılmı namaz kılmak oruç tutmak hacca gitmek zekat vermek kelimeyi işhaded getirmek yetim ve yoksullara yardım edmek ve tüm kötülüklerden tövbe etmekdir ve emin olunki kim bunları yaparsa rabbimin huzuruna saf temis ve günahsıs müslüman olarak çıkaçaktır ve işte o an rabbim tüm günahlarınızı af edeçektir ve o miss gibi kokulu cennet kapılarını açaçaktır yeterki rabbimin biz müslümanlara sunduğu sınavı içden yaparak geçmektir işte o an hayalinizde bile göremeyeçeğiniz güzellikleri orda göreçeksiniz ve emin olunki işte o an ne mutlu sizeki rabbimin cennetindesin bu arada cehenneme gidenlerin vay haline orda hiç bir kurtuluş yoktur allah tüm iyi müslüman kardeşlerimin günahlarını af eylesin ve cennet nasip eylesin AMİN AMİN AMİN……..ALLAHA EMANET OLUN……..BÜNYAMİN….YOZGAT.SORGUN

  9. Rabbim herkese akıl fikir ihsanederde doğruları görmeyi nasibeder inşaallah doğru olan bu diyorsanız acınacak haldesiniz

  10. çok güzel bunu hazırlayandan allah razı olsun ama bence küçüklere izletmeyin onlara anlatın eğer ibretb almazlarsa izlesin yüzde 95 ibret alırlar ben namaz kılmıodum annemin zoruyla kılıodum bunu bir izledim artık hiç bi vakit namazımı kaçırmıyorum

  11. bence abartıdan başka birşey değil……………. saçmalık başka birşey değil…….. bırakın allah aşkına yaaa. olur mu böyle birşey……

  12. arkadaşlar bende açılmıyor altarnatif link varmı

  13. ben bu filmi 100 defa izlesem 100 undede aglarim arkadaslar herkese tavsiye ediyorumkim bu filmi kim cizlerse izlesin herkes etkisinde kalir gunah islememeye calisir insaalah butun muslumanlar butun nmuhammedin ummeti cennete gider

  14. esselamunaleykum verahmeturullahi veberekatühü
    allahrazı olsun emeginize yüreginize saglık
    dini sohbet odacıgı paylaşırsanız eger dini sohbetimize sizleride bekleriz rabbim yarve yardımcınız olsun inşallah

    http://xat.com/ISLAMIN_GUZELLIKLERI

  15. cok guzel ibretli bir film.Allah razi olsun sizden.

  16. Allah ebeden razı olsun … Şeytanın vesveselerinden de muhafaza eylesin (amin)

  17. acayıp bısey ya cok dogru

  18. çok güzel tam bir ibretlik film bu filmi yapndan ALLAH Razı olsun…..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

%d blogcu bunu beğendi: