Amenerresulü – Ebu’l Kasimi

Kuran Ziyafetine gidenler İranlı Dünya birincisi Ebu’l Kasimi’yi bilirler.
Muhteşem bir ses, harika bir tilavet…

~ tarafından islamcokguzel Haziran 13, 2007.

9 Yanıt to “Amenerresulü – Ebu’l Kasimi”

  1. ALLAH BİRDİR.ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN,MÜBAREK CUMA GÜNÜNÜN HÜRMETİNE

  2. abi bu harika wallaha allah razı olsun bunu buraya koyandan insallah bır gun bende hafız olucam abi ben kocatepe buyuk camıde hafızlık goruyorum ve sızı dınleyınce çok duygulandım abi

  3. Abi ne diyiceğimi bilemiyorum wallaha ben AllAHIN ıznıyle bu sene hafızlığa baslıyıcam abi allah yardım ederse inşallah bende hafız olacağım ve allahtan istedığım sey bnun gıbı okuya bılmek namazı daha çok sevıyorum abi ben ulucamide kocatepede okuyorum abi yemın edıyorum sıze oyle duygulandım kı abi allah sızden razı olsun abi abi sizden bırsey ısteyebılırmıyım benim için dua edermısınız hafız olup böyle okuyabılmem ıçın bende o abicimin yerınde olmak ısterdım abi ne mutlu sıze allahın selAmetıyle ESSELAMIN ALEYKUM ABİ

  4. Yüreğimin hiç bu kadar titrediği olmamıştı. Elhamdülillah. Yukarıdaki kardeşimde hafız olur ve böyle okur inşallah. Esselamün Aleykum kalp gözü açık olanlara……..

  5. ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN BİZE BU GÜZELLİĞİ YAŞATTIĞINIZ İÇİN

  6. bunun okunuşunu istiyoruzzzz sesli:)

  7. Selamun Aleyküm

    Lütfen ses ayarlarınızla oynamayınız..!!

    Selâm ve Duâ ile..

  8. allaha allah demeliyiz ve başka birşey dememeliyiz ve ben henğz 12 yaşındayım ve allah ha şükürler olsun

  9. allah senden razı olsun biz müslümanlara bu lezzeti tattırdığın için allah sesine nafasine imanına rabıtana feyzine kuvvet versin inşallah amin ağlattın bizi

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 82 takipçiye katılın

