Salavat Klibi- Allahümme Salli Ala Seyyidina Muhammedin..

~ tarafından islamcokguzel Haziran 4, 2007.

17 Yanıt to “Salavat Klibi- Allahümme Salli Ala Seyyidina Muhammedin..”

  1. ne güzel bir klip yapandan allah razı olsun
    emre_tangal55@hotmail.com

  2. takıldığı için izleyemedim ama eminim güzel bir kliptir ;)

  3. hepinizden allah binlerkez razı olsun

  4. çok güzel.emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

  5. ILK DEFA BU SITEYE BAKMA FIRSATIM OLDU TEK KELIMEYLE MUKEMMEL!ALLAH IKI CIHANDA RAZI OLSUN INSALLAH..

  6. BENCE COK GÜZEL BIR CLIB

  7. çok güzel ilahi çok begen dim peygamberemizi anıyo

  8. bence harika insanların dinleyip peygamberimizin kim olduğunu anlaması gerekir

  9. ben burhan çok begendim allah razı olsun

  10. bencede guzeldır ama acılmıyo

  11. *******73@windowslive.com çok gzl

  12. süper

  13. insanın yüreği insanın yerini belirler her şeyde niyet önemlidir. ALLAH iyiniyetimizi kabul etsin

  14. açılmadığı için izleyemedim eminim güzel ve iyi söyleyen kişilerdir

  15. bence süper bir şarkıdır ama açılmadı

  16. ARKADAŞLAR İLAHİ’LERLE ŞARKILARI KARIŞ TIMAYALIM.BELKİ SİZEBASİT ve ÖNEMSİZGELEBİLİR AMA ŞARKIYLA İLAHİ BİRTUTULMAZ ( LÜTFEN YANLIŞ ANLAMAYIN BENİ) :)

  17. allah yapandan razı olsun…ne güzel olmuş vay be…istesek neler yapabiliriz demekki…..selamlar olsun…

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 73 takipçiye katılın

