Kur’an Ziyafeti – Mısırlı Kız Çocuğu Sümeyye Eddeb

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 27, 2007.

45 Yanıt to “Kur’an Ziyafeti – Mısırlı Kız Çocuğu Sümeyye Eddeb”

  1. video açmıyor.bana yardım edin

  2. site çok güzel fakat ilahile linkinde hen açsa iyi olur yani dinimiz açısında böyle sitelerin olması çok muhteşem

  3. Suphanallah… ne mutlu müslümanim diyene.. allahin rahmeti tüm müslüman arkadaslirimizin üstünde olsun.. cecenistan ve filistinde savasan haksizliga ugrayip yinede dini icin savasi pes etmiyenler icin dualarimizi eksik etmiyelim.. selamunaleyküm…

  4. SUMEYYE SENİ ÇIK SEVİYORUM ALLAHIM SENİ BÜTÜN KÖTÜLÜKLERDEN KORUSUN MAAŞALLAH SESİN BENİ AĞLATIYOR ALLAH ALLAH

  5. sdfsf

  6. fssdfsf

  7. kardeşim sümeyye kesik kesik izleyebiliyorum yinede allah sana uzun ömür versinde daima dinleyelim allah senden razı olsun

  8. çok süper valla sesi aşik oldum bu sese

  9. allah bizim yiğenim hatice öz’e de nasip etsin böyle okumayı

  10. selamun aleykum bu ne ses yarrabi insanın ta canın dan vuruyor adeta vuruyor erıtıyor kendımden utanıyorum

  11. allahin selami uzerinize olsun mukemmelbir ses ve yorumu var insallah ben de cocuklarimi boyle yetistiririm cumlemizde
    insallah

  12. allah razı olsun senden senı yetıstırenlerden allahım guzel allah ım bızlerıaffetsın ınsallah

  13. video yu veya ses i dinleyebilsek bizde dinliycez ama kırık link uyarısı veriyor

  14. KARDEŞ BİZ DİNLEYEMEDİK AMA YİNEDE ALLAH RAZI OLSUN ALLAHIN LÜTFETTİĞİ NADİDE ÖZELLİKLERİ YİNE ALLAHIN YOLUNDA HARCAYANLARA
    NEMUTLU DARISI O GÜZEL SESLERİ MEYHANALERDE BARLARDA HEBA EDENLERE AMİN……

  15. KARDEŞİM SİTENİZDEN Bİ RİCAM OLACAK SESLİ NAMAZ TESBİHATI DİNLEMEK İSTİYORUZ MÜMKÜNSE ŞİMDİDEN ALLAH RAZI OLSUN AMİN…

  16. islamiyet ve edep icin cok muhteşem birsite allah yardım cınız olsun bizlere boyle din yonunden ahlak verdiginiz icin peyganberimiz sav. evendimizin şevetini ümeti muhammete nail olsun şimdiden alllah razı olsun

  17. allaahutala sizlerin ve ümmeti muhammetin yardımcısı olsun boyle bir zaman da bizlere hoş kuran ikerimi dinlettiginiz icin allah razı olsun ve herkezin icten dualarını kabul etsin sizlere allah razı olsun ümeti muhammetin şevat kılsın amin

  18. süper bi site

  19. ALLAH tüm müslümanları korusun cümleten sümeyye’kenttirilyonlarca teşekkür ediyorum çok güzel kuran okuyor ALLAH ettiği hatimleri kabul eylesim

  20. video açamıyorum

  21. EY SEVGİLİ MÜMİN KARDEŞLERİM AYNI YOLUN YOLCULARI OLDUĞUMUZ İÇİN NE MUTLU BİZE ALLAH DELALETTE OLANLARA HİDAYET BUYURSUN (AMİN)
    YAPILAN YORUMLAR BİRDE BEN EKLEMEK İSTEDİM.
    GÜZEL KURANIMIZ GÜZEL OKUYAN SÜMEYYE KARDEŞİM ALLAH RAZI OLSUN.

  22. maaşallah kardeşim keşke herkes senin gibi olsa yada senin gibi yetiştirilse burdan sesleniyorum anneler babalar lütfen çocuklarınızı okutun lütfewn zahiri işlerle ugraşmasına izin vermeyin KUR AN okutun edebi terbiyeyi ögretin onlara

  23. allah razı olsun bende ankarda yenikentte hafızlık yapıyorum dua edin inşaallah.bu siteyi açanlardan allah razı olsun

  24. kardeşim siten açmıyoki ne yorum yapayım berbat

  25. sesin harika kur-anı ezbere bilenler cennetlik tir cehennemde yanmaz

  26. sümeyye seni çok seviyorum inşllah hep sesin byle olur hiç bozulmaz maşallah

  27. ne mutlu sana dinlerken ağlıyorum allah sesini bozmasın mekanın cennet olsun

  28. kuranı okurken ne kadar saf ne kadar temiz okuyor maşaallah
    YA RABBİ MISIRLI COCUK HAFIZ SÜMEYYEYİ en yüksek makamlara çıkar
    ya rabbi sümeyye kardeşimiz dinleyenler bu vesile ile kuranı daha okumaya çalışırlar inş

  29. GOOGLE YE MISIR LI SÜMEYYE DEN KUR AN DİNLE YAZ INIZ ÇIKIYOR…DİNLEYEMEDİK DİYENLER İÇİN

  30. burası çok güzel allahu teala bu mübarek kadir gecesinde hepimizi korusun ahiret gününde bütün mümümleride korusun amin

  31. allah bu siteyi yapanlardan razii olsun o ilahileri söyleyenlerdende tabik, sümeyye kardeşimizdende allah razii olsun allah onun giblerini başımızdan eksik etmesin inş ilerimiz böle insanlara kalır şimdiki geçlere kalsa kuran okutmazlar inş allah daha hayırlısıyla hafız kerdeşlerimezede yardım eder

  32. allahım yhaa ne mükemmel sesler var inş bizede verirsin

  33. müthiş okuyo bende böle okucam inşALLAH

  34. allahım bana ve tüm kur an meraklılarına nasip eyle böle okumayı

  35. allahherkese böyle güzelkuran okumayı nasip etsin

  36. cok gusel ookuyor yaw goslerım yasar dı yaw
    dınımız acısına bpyle sayfaların olması nekadar gusel bıey

  37. çok güzel yani sesten kıza aşık oluverdim yani abdussametten daha iyi mkamı

  38. harik ağzına sağlık tek kelimeyle muhteşem bişi inşillah bütün müslüman alemi birleşir bu israil in zülümünden filistini kurtarır selamun aleykum

  39. anam cnm kardeşim valla ben de elhamdürüllah müslümanım içim ürperdi senı sesinden çok güzel alah yolunu açık etsin cnm kardeşim ilahilerin de var mı???

  40. diline sağlık SÜMEYYE çok güzel okuyorsun.ALLAH razı olsun

  41. tek kelimeyle harika bir ses ALLAH razi olsun sizden emegi gecen herkese…

  42. benim adaşımsın bütün güzellikler seninle olsun allah rahmetini üzernden hiç eksik etmesin bildigin yoldan asla sapma

  43. allahım sana çok şükür edermki bizi müslüman yarattın şu güzel kitabını okumaya bizleri layık gördün çok şükür

  44. rabbim banada hafızlığı nasip etti birde sümeyye gibi okumayı nasip etsin başka hiç birşey istemem

  45. Allah onun gibi kuran okumayı nasip eder bana inş.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

