Arapça ve Latince Yazı Yazma Programı

Adından da anlaşılacağı üzere arapça yazmanızı sağlayacak bir programdır .

LİNK YENİLENMİŞTİR

İ N D İ R

Allah(c.c.)’a emanet olunuz

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 26, 2007.

55 Yanıt to “Arapça ve Latince Yazı Yazma Programı”

  1. güzel bi program her kese tawsıye ederim

  2. s.a arapça yazı yazmak istiyorum ve kılevyeminde hem arapça hem türkçe yazmam mümkün mü

  3. s.a arapça yazı yazmak istiyorum ve kılevyeminde hem arapça hem türkçe yazmam mümkün mü

    şeda said this on Haziran 10th, 2007 at 7:30 pm

    cevap : neden olmazsın

  4. sağolun güzel bi program

  5. Virüs yoktur demi ana pc bu dükkan çöker

  6. Selamun Aleyküm Kardeşim, şu ana kadar böyle bir şikayet almadık ancak; programı indirdikten sonra; ki bu hangi tür programı indirirseniz indirin muhakkak Anti Virüs Programı ile taratmanızda fayda vardır. Selam ve Duâ ile..

  7. Abilerim s.a bu programı indirdim de yazıyorum kopyalıyorum belirsiz harfler cıkıor.nasıl yapıcaz anlamadım mazur görün…

  8. ben arpça yazı yazmak istiyorum ve msn me kaydedecem.

  9. aşkım

  10. aysunun arapcasını istiyorumm gönderden allah razı olsun eğer okuyupta göndermeyeni allah kör etsin

    • tamer alsana aysunun arapçasını teeşekkürünü msn’me gönderebilirsin tabii istersen( )ايسون

    • sen nıye beddua edıyorsun şimdi belkı muslumanın bırı okomuştur yazamamıştır. o beddua doner yıne senı bulur. onun ıcın allah herkesten razı olsun de.

  11. Ayşegül

  12. çokkkkkkkk güzelllllllllll

  13. iyi günler hocam,
    link ölmüş. bana da bu program çok lazım. internette bakındım. bulamadım. eğer sizde veya ziyaretçilerden herhangi birinde varsa upload edip linkini verebilirse çok makbule geçer.

  14. sefa

  15. bence çoooooooooooooooooook güzel ya

  16. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel ya msnm

  17. selamün aleyküm
    hocam dosya indirilmiyor ya

  18. Ve Aleyküm Selam,

    Önceki link ölmüş, link yenilenmiştir..

    http://rapidshare.com/files/128812338/arapca_klavye_www.islamcokguzel.ick.net.zip.html

    Selam ve Duâ ile..

  19. sa ben arapca kadir yazmak ıstıyorum mumkunmu mumknse bulup dj_kadir89@hotmail.com a yolarmısınz arkadaslar: rica etsem

  20. Ve Aleyküm Selam

    umarım işinize yarar..
    Selam ve Duâ ile..

  21. indirdim ama nasıl açıcam bilmiyorum

  22. qzeL bi proqRamMısH..!TbriKLr..!

  23. mükemmel

  24. S.a Sayın Hocam Ben Aile Fertlerimin isimlerini arapçaya Çevirmek ve bu isimleri duvarıma asmak istiyorum bu proğramı yükledim ama kullanadım sizden rica etsen bana yardımcı olurmusunuz birde bu isimleri yazmak duvara asmak sakıncalımıdır. ………@hotmail.com hocam bana mail atarsanız bende size isimleri yollarım şimdiden teşekkür ederim Allah(c.c.)’a emanet olunuz

  25. selamun aleykum sevgili din kardeslerim bunu sizin bakmanizi istiyorum amerikan devleti muslimanlari neler yapiyor camileri bombaliyor icim kan agliyor yürekler yaniyor kiyamet yakin

  26. üstad allah razı olsun çok iyi bi program çok sağolun..

  27. s.aleykm bu program setup deıL abı bu programı nasıL yapıcaz bı acıklarmısn ?

  28. Ve Aleyküm Selam;

    Öncelikle dosyayı rapidden indirin, içindeki “klavye” isimli klasörü masaüstüne atın ve klasör içindeki “klavye.htm” isimli dosyaya çift tıklayın açılacaktır..

    Selam ve Duâ ile..

  29. bilgisayarıma kuran yazma pırogramı indirebilirmisiniz

  30. slm

  31. Klavye programını hazırlayan ve paylaşıma veren dostlara teşekkür eder Allah katında mekanları cennet olsun(amin)

  32. harikasınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  33. indirmesi ingilizge olmasaymış güzel olurmuş

  34. selamunaleyküm. rapidshare olmayan bir linkden programı verebilirmisiniz? Allah razı olsun.

  35. selam aleykü indir galiba arızalı çalışmıyor

  36. selamın aleyüm emeğinize sağlık çok güzel ,bide arapcada murat nasıl yazılıyor teşekkür ederim

  37. güzel sayfa ama nasıl yazılıo

  38. NaıL YazıLıoR Yhaaa :(:(

  39. arkadaslar bena arpça klavye lazım nasıl indirebilirim ayrıca ücretlii yardımcı olursanıs sevinirim selaam ve dua ile…

  40. ben arabca msn nime kuycam

  41. coq qüzeL sayFa…

  42. mukemmel otesii site harika siteyi yapanlardan Allah (c.c) razı olsun….

  43. * Sizin en hayıRLınız kuran-ı kerim ‘ i ogrenen ve onu ogRetendiR.

    * kim Kuran-ı Kerim i okuR ve oNunLa ameL edeRse kıYameT quNu onun aNNe ve BaBa sına oyLe bıR Tac giydiRiLiRKi onun aydınLıqı dunyaDakı guneSın ayDınLıqıNdan daHa paRLakTır.

    * Femey yağmel misgale zerratin hayray yerah. Vemey yağmel misgale zerratin şerray yerah (ziLzaL suResi 7-8. ayeTLeR) [Kim zeRRe kadaR iyiliq YapmıSSa onu qoRuR. qimde zeRRe kadaR koTuLuk yapmıssa onu qoRuR...]

  44. 

  45. sizin en hayırlınız kuranı öğrenen ve öğretendir

  46. cook iyii

  47. Selamunaleyküm. Hiç düşündüzmü acaba neden böyle her gelen biz müslümanların başına vurup ezip geçiyor dersiniz.
    Acaba bizde hiçmi suç yok. Düşünürsek tabiiki var; Başta islamın emri olan paylaşmayı unuttuk.Bir oturan birdaha kalkmıyor.Kalta bırazda başkası gelsin yok kalmam burası benim buraya ben laik im.
    Şunu İslam ülkeleri çok iyi bilmeliki bu adamlar bu işi çok iyi ezberledi İşte Pakistan,Afkanistan,İşte İrak,Yıllardır kanayan yara Filistin hep aynı kılıfına uydurup guya demokrasi getiriyorlar geriye kalan ülkelerede o demokrasiyi onlar getirmeye yeltenmeden biz bizler tez elden getirelim.Libyadan sonra sıra kimde dersiniz sıra kime geldi yıllardır başına çoraplar örülen oyunlar oynanan TÜRKİYE demi Allah muhafaza 100 yıl önce yapamadıklarını şimdi yapma kıvamına getirdiler. BOP uygulanıyor .
    Türlkiyeyi hallettilermi peşine İran sonra geçmiş olsun Tüm islam ülkeleri.

  48. Arkadaşlar hattızatında bu site ye Hat yazı sanatı gibi şeyler ve Proğram bulabilirim diye geldim ama güzelmiş.
    Güzel Yazı yazmam vede öğrenmem için bana önereceğiniz adres varmı?

  49. allah razı olsun güzel hazırlamıssınız.

  50. nıye

  51. allah rızası için yardım edin vakıa suresini arapça harflerle yazıcıda a4 kagıdına yazmak istiyorum bi türlü başaramadım nasıl yazacam yardımcı olursanız sevinirim

  52. güzelmş

  53. Merakla bekliyorum

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

