Bir Zamanlar Sarhoştu (BİŞR-İ HAFİ) FİLM

 bisr2.jpg

Bir Zamanlar Sarhoştu(BİŞR-İ HAFİ)

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 17, 2007.

10 Yanıt to “Bir Zamanlar Sarhoştu (BİŞR-İ HAFİ) FİLM”

  1. bu filmi izlemek istiyorum lutfen

  2. s.a. bu filmi indirebilmemizin bir yolu varmi arkadaslar?

  3. real playeri yükle
    film açıldığında ekranın üzerine gelince dowload this video çıkar tıkla ve indir
    izlemene gereke yok

  4. tam olarak nasıl indiriliyor lütfen yardım eder misiniz

  5. ALLAH C.C HAZRETLERİ HEPİMİZİ BİR BİŞR-İ HAFİ GİBİ GÜNAHLARINDAN ARINIP ONUN RIZASINI KAZANAN KULLARDAN EYLESIN RABBİM HEPİMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN

  6. evet ya bende playeri yükledim ama nasıl açıp nası yükleyeceğimi bilmiyorum eğer anlatırsanız çok makbule geçicek

  7. kardeşlerim real player yüklediyseniz mouse imlecini videonun üzerine getirin sağ üst köşede “download this video” ifadesini görürsünüz. ona tıklayın belgelerimin içine yüklüyor.

  8. Çok güzel bir film ALLAH bizlerede hidayeti nasip eylesin

  9. bu siteyi seviyorum cunku cok renkli tesekkurler

  10. bu filmi cox sevdim Allah bizlere de boyle iman nesib etsin Insallah

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

