İstanbul’dan EZAN Dinlemek İstermisiniz !

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 13, 2007.

8 Yanıt to “İstanbul’dan EZAN Dinlemek İstermisiniz !”

  1. allah sizden ve bu guzel sesli hocadan razi olsun ve bu hocaefendiden feyz almayi bizleere nasib etsin inseallah.measselem

  2. ben dinleyemedim nası dinlerim

  3. ALLAH razi olsun bu hocadan ve bunu bize getirip aktaran arkadaslardan

  4. allah c.c tüm hocalarımızdan razı olsun onların bu güzel ses ve bilgileri sayesinde islam dini ayakta duruyor.allah razı olsun hepsinden

  5. TEK KELIME ILE BU ISTEN BIRAZ ANLAYAN BIRISI OLARAK EZAN ANCAK BU KADAR GUZEL OKUNUR BEN BUNUN BU KARDESIMIZE CANABU HAKKIN BIR YETKISI OLARAK KABUL EDIYORUM BASKA BIR KELIME BULAMIYORUM YETKI ISI DIYORUM HER DINLEDIGIMDE FEYIZ ALIYORUM ANLATACAK KELIMELER BULAMIYORUM ALLAH RAZI OLSUN

  6. saygılar benden slzlere

  7. BU EZANLARI YURUDMUMDAN EKSİK ETMESİN MEVLAM

    BURALARDA BU SESE HASRETİZ…BOYLE EZEN OKUYAN DUNYANIN HİC BİR YERINDE YOK..ULKEMIZDE ISE BINLERCE

  8. allah razı olsun

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 83 takipçiye katılın

