TECVİD ÖĞRETMENİ – 1 – 10 Dersler

1. Ders – Giriş konuları:



2. Ders – Med konuları 1:



3. Ders – Med konuları 2:



4. ve 5. Ders – İdgam konuları 1 ve 2:


6. Ders – Sakin mimin okunuşu:



7. Ders – İklab ve kalkale:



8. Ders – izhar ve ihfa:



9. Ders – Ra harfinin okunuşu:



10. Ders – Kur’anda bulunan işaretler:

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 2, 2007.

20 Yanıt to “TECVİD ÖĞRETMENİ – 1 – 10 Dersler”

  1. cok güzel olmuş valla kim hazırlamışsa allah razı olsun okuyandanda hazırlayandanda herkesten allah razı olsun ellerinize saglık allah devam erdirsin inşllah,,,

  2. sizlere tavsiye ederim okumayanlara hemen kuran ve tecvidi ogreneceksin kolayca sıkılmadan anlyacak şekilde bence okumanız isterim esenyurtlu haloo herkese başarılar diler

  3. herkes okusun bence kuran-ı kerim öbür dünyada sizlere yardımcı olacak bu kuran esenyurtlular yediveren derneginden allah razı olsun buradaki gençleri şimdiden kuran ögretiyor onlar da allah kolaylık versin allah devamını erdirsin

  4. Salaam Alaikum Wa Rahmatullah Wa Barakatuh

    SubhanaAllah, bu paylasim icin yüce Merhametli Rabbim binlerce kez razi olsun!!! Amin ya Rabbil Alemin!!
    Inanin ablam tecvit ögrenmek istiyordu, ve sadece kitapi okumakla tecvid ögrenilmez okunus seklini duymadigindan dolayi. Alhamdulillah, ablamda ögrene bilir tecvit simdi :) Kendim tecviti biliyorum ve bana ögret dedi binlerce kez, ama birlikte oturup calisirken hergün kavga cikiyor. Bir türlü basaramiyoruz birlikte calismayi :D Baci kardes isi iste.

    Yüce Rabbimin Rahmeti, Merhameti ve Sevgisi sizin ve tüm sevdiklerinizin üzerinden eksik olmasin, Amin ya Rabbil Alemin!!

    WaSalaam Wa Rahmatullah Wa Barakatuh

  5. *çok güzel konular var Allah razı olsunburdan süleyman hcama selam söylüyorum Allaha emanat olunuz

  6. gerceten cok gzuel olmus bu siteyi yapandhazirliyandan akil edende allah razi olsun cok gzuel bende tecvit ogreniyorum v burda inaniki cok guzel ogreniliyor hepsinden allah razi olsun ama ben 3 ders ogrenebildim ama geri kalan videolari izlemedim calismadi neden..insallah en kisa zamanda calisir v ogrenebilirim allah emnet olun allah razi olsun tekrar..

  7. Siteniz çok güzel.Bu gün ilk defa rasladım.Dinini seven ve yaşatmak isteyenlerin buluştuğu güzel bir nokta olmuş.HESKESE SELAMLARımı iletiyor, başarılarınızın devamını diliyorum …

  8. siteniz cok guzel olmus ellerine saglik hazirlayanin, okuyandan da allah razi olsun defalarca izledim yeniden tesekkur ederim.

  9. böylee güzellıklerı yapanları tebrık ederım…elınıze sağlık

  10. bnce km yptysa gzl olmşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:::::::::::::::::dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddffffffffffffffffffffffffccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccssssssxtrrrrrrrrrrrrrrwessskjjjjjjjjjjjjjjjjj

  11. Böyle sade, kolay anlaşılabilir,ve içeriği güzel bir site hazırlayarak çok önemli bir ihtiyacı gidermişsiniz teşekkür ediyorum

  12. çok güzel çok begendim bı çırpıda ögrendim Allah razı olsunnnn :)

  13. Allah Razı Olsun Çok Güzel olmuş.

  14. Walla çok güzel olmuş.bu dersi hazırlaya5n Hocalara çok teşekkür ediyorom.Allah onlardan razı olsun.Okula gidince bütün arkadaşlarıma söyliycem,artık kuran derslerini burdan çalışşınlar.

  15. ben açamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz

  16. çok güzeldi

  17. açılmıyor bu yaaa tecvid öğrenmek istiyorum bu site de çok güzzele benziyor ama faydalanamıyorumm…

  18. Açılmayan video linkleri yenilenmiştir..
    Selam ve Dua ile..

  19. çok güzeel allh razı olsun!!!

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 82 takipçiye katılın

