Açan Çiçeklere Meyve, Verilmiyor Muhammed’siz (SAV)

Açan çiçeklere meyve,
Verilmiyor Muhammedsiz,
Hakk’dan gelen derde derman,
Verilmiyor Muhammedsiz,

Çok meşgul ol Kur’an ile,
Seherlerde figan ile,
Son nefeste iman ile,
Ölünmüyor Muhammedsiz,

 

Aciz kulun sana asi,
Silinmiyor kalpten pası,
Gönüllere Allah aşkı,
Verilmiyor Muhammedsiz.
“sallallahü aleyhi ve sellem”

~ tarafından islamcokguzel Mayıs 2, 2007.

6 Yanıt to “Açan Çiçeklere Meyve, Verilmiyor Muhammed’siz (SAV)”

  1. Allah raxi olsun… bu ilagiyi baya aradim.. sozleri aklima tam olarak gelmediqinden baya zorlandim bulana kadar… Ellerine saglik.. Teşekkür ederim…

  2. çok güzel ya 3 hafta sonra kur’an kursumuz bitiyor cemiyet yapıyoruz bu ilahiyi okuyacam hocamdan dinledim hemen ben bunu okucam dedim şimdi ezberliyorum çok güzel söylüyor ağzına yüreğine sağlık ALLAH razı olsun

  3. ialhi cook güsel yazan kimse canı gönülden yasmış

  4. ççok güzel

  5. İlahi sözleri ararken burası çıktı sağolasınız kardaşım.Yazdım söylediğimde getirilen salevatlardan sizlerde nasiplenin inşaallah..

  6. allah razı olsun bu ilahiyi bulandan allah herkeze cenneti nasip etsin inş şu hadiside eklemek isterim “allahım bizim namazımızıı dos doğru kılmayı nasip et” “amin”

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 74 takipçiye katılın

